جعفرزاده خبر داد

تشکیل کارگروهی متشکل از 4 کمیسیون تخصصی برای بررسی لایحه خروج از رکود تورمی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تشکیل کارگروهی متشکل از 4 کمیسیون تخصصی برای بررسی لایحه خروج از رکود تورمی خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تشکیل کارگروهی متشکل از 4 کمیسیون تخصصی برای بررسی لایحه خروج از رکود تورمی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از آنجایی که بررسی این لایحه در کمیسیون‌های تخصصی مقداری مرجع اختلاف شده، روز گذشته مقرر گردید کارگروهی متشکل از 4 کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، اصل 44، اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات مسئولیت بررسی این لایحه را در مجلس بر عهده گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود را خیلی کامل نمی‌بینیم، ادامه داد: اجزای مختلفی از جمله بحث نقدینگی، گردش نقدینگی، هدایت و کانالیزه کردن نقدینگی به سمت تولید، گردش سرمایه بانکها، سیاست‌های تشویقی و  تولید عوامل رکود را تشکیل می‌دهند اما این لایحه بیشتر در خصوص رونق تولید است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: بحث حمایت از رونق تولید بحث خیلی خوبی است اما بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر نمی‌توان خیلی موفق عمل کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار