رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت: شهروندان نمونه‌ای که در حیطه بازیافت مواد و تفکیک پسماندهای خشک همکاری داشتند مورخ 3 شهریور ماه سال جاری مورد تجلیل قرار گرفتند.

مهدی جمشیدیان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مراسم تجلیل از شهروندان نمونه درسطح ناحیه 6 که در خصوص تفکیک پسماندهای خشک در مبدأ با اداره بازیافت همکاری داشتند برگزار شد.

وی بیان کرد: در این برنامه که با حضور شهردار ناحیه و کارشناسان اداره بازیافت دیگر نواحی اجرا شد، علاوه بر شهروندان نمونه مدیران مجتمعهای مسکونی نیز در این مراسم حضور داشتند.

رئیس اداره بازیافت منطقه یک خاطر نشان کرد: کارشناس بازیافت ناحیه 6 در خصوص تفکیک پسماندهای خشک، انواع پسماندهای خشک و مزایای آن مطالبی را برای شرکت‌کنندگان در این مراسم مطرح کرد.

*آغاز زنگ‌شماری واحدهای مسکونی در ناحیه 10 منطقه یک

جمشیدیان در ادامه گفت: اداره بازیافت منطقه یک مورخ 3 شهریور ماه سال جاری زنگ‌شماری از واحد‌های مسکونی در ناحیه 10 را جهت اجرای طرح بهینه‌سای و تفکیک پسماند‌های خشک در مبدأ را آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به موفقیت این طرح در سطح ناحیه 9 و همکاری شهروندان در خصوص جداسازی پسماندهای خشک ازپسماند‌های تر، پس از اتمام زنگ‌شماری، آموزش شهروندان در خصوص همکاری با اداره بازیافت آغاز می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: همکاری ، خصوص ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار