رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد، برخی از اقدامات عملیاتی شده از سوی واحد پشتیبانی و خدمات مجموعه تحت مدیریتی خویش را از ابتدای سالجاری تاکنون تشریح نمود.

محمد قادری تفرشی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت امکانات زیرساختی و سخت‌افزاری در تحقق اهداف آموزشی گزارش عملکرد پشتیبانی و خدمات مجموعه تحت مدیریتی خویش را به شرح ذیل اعلام نمود.

1- رفع نواقص انشعابات و آسفالت مدرسه شهید بهشتی کردآباد با مشارکت 50 درصدی خیرین
2- نوسازی مدرسه شهید باهنر و رفع نواقص انشعابات آن
3- بهسازی انشعابات و آسفالت مدرسه اسفندآباد و دهک صفادشت
4- ایزوگام کامل در مدرسه شهید قهرمانی، غدیر بیدکنه و بهسازی سرویس بهداشتی مدرسه امام هادی (ع) و ملاصدرای مارلیک و ...

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در خصوص تأمین برخی از الزامات آموزشی همچون میز، صندلی و ... در مدارس شهرآباد عابدینی خرم، امت، حدیث، مرحومه نوذری نیز اقدامات لازم عملیاتی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد با بهره‌گیری از امکانات و توانایی‌های موجود، در حد توان نهایت تلاش خویش را در جهت تأمین الزامات مورد نیاز عرصه آموزشی، تربیتی و پرورشی در سطح شهرستان مذکور به کار خواهد بست و امید آن داریم پیرو برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روند رو به رشد آموزشی این شهرستان که از استعدادهای بالقوه بسیاری نیز برخوردار است، با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گزارش ، عملکرد ، اموزشژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار