768مقاله در کنفرانس ریاضی ایران پذیرفته شد و تاکنون یک هزار و 489 نفر برای شرکت در این کنفرانس که چهارم تا هفتم شهریور در دانشگاه سمنان برگزار می شود ثبت نام کرده اند

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، دبیر چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران از پذیرش 768 مقاله در این کنفرانس خبر داد و گفت: از این تعداد 410 مقاله به صورت شفاهی و 358 مقاله به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه می شود.
محمدرضا صافی افزود: همزمان با چهلمین سال تاسیس دانشگاه سمنان، چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران چهارم تا هفتم شهریور در این دانشگاه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کنفرانس قدیمی ترین کنفرانس مستمر ایران است گفت: تاکنون یک هزار و 489 نفر برای شرکت در این کنفرانس که بزرگترین گردهمایی ریاضی کاران ایران است ثبت نام کرده اند.
صافی، برگزاری 18 سخنرانی عمومی توسط 17 ریاضیدان ایرانی و خارجی، پنج کارگاه تخصصی و برگزاری پنج میزگرد را از دیگر برنامه های این کنفرانس چهار روزه در دانشگاه سمنان عنوان کرد.
وی برگزاری کارگاه اوریگامی (هندسه بازی، کاغذ و تا) توسط نماینده اوریگامی ژاپن در ایران، میزگرد تجاربی از ریاضیدانان پیشکسوت، تقدیر از ˈمریم میرزاخانیˈ برنده معتبرترین جایزه جهانی ریاضیات، اعطای جایزه هشترودی و اعطای جایزه ریاضی کرمانی را از دیگر برنامه های این کنفرانس برشمرد. /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.