بعد از پدر کارلوس توز این بار پدر زن اسبق دیه‌گو مارادونا اسطوره اسبق فوتبال آرژانتین توسط افرادی ناشناس مورد حمله قرار گرفته و زخمی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری گاتزتاد لوسپرت، متأسفانه مدتی است که کشور آرژانتین مهد درگیری و خشونت شده است و در حالی که چند هفته بیشتر از درگیری پدر کارلوس توز مهاجم تیم فوتبال یوونتوس با افراد ناشناس نمی‌گذرد، رسانه‌های خبری در این کشور اعلام کرده‌اند که این بار پدر زن اسبق دیه‌ گو مارادونا مورد تهاجم افراد ناشناس قرار گرفته و به وی شلیک شده است.

کارلوس اوخدا پدر همسر مارادونا که مدتی است این زوج با وجودد داشتن یک فرزند از همدیگر جدا شده‌اند، در بوینس آیرس پایتخت این کشور مورد هدف گلوله گروهی از جنایتکاران قرار گرفته و شدیدا زخمی شده است.

منابع خبری در اروپا با انعکاس گسترده این خبر اعلام کردند که متأسفانه درگیری و خشونت در کشور آرژانتین به اتفاقی کاملا عادی تبدیل شده است و به تازگی هر روزه در شهرهای مختلف این کشور اتفاقاتی از این دست در حال رخ دادن بوده و به روزمره‌گی تبدیل شده است.

پدر زن دیه گو مارادونا بعد از پدر کارلوس توز دومین طعمه تبهکاران در شب گذشته بوده و در منطقه پوئنته لانوریا که در جنوب پایتخت آرژانتین قرار دارد در حالی که به سمت اتومبیلش حرکت می‌کرد از ناحیه پا مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت. مقامات محلی بعد از بروز این اتفاق اعلام کرده‌اند که این اتفاق احتمالا مربوط به یک بحث دزدی و سرقت است!!

آنها در ادامه اعلام کردند که "اوخدا" بعد از اینکه مغازه‌اش را بست، به سمت ماشین خود حرکت کرده که در ادامه توسط یک ماشین که در آن سه جوان حاضر بودند متوقف شد. بعد از توقف،‌ او با این افراد درگیر شده و به دلیل وارد آمدن ضرباتی روی زمین سقوط می‌کند و بعد از به زمین افتادن وی به سمت پاهایش گلوله شلیک کرده و بعد هم توسط ماشین‌شان از محله حادثه دور می‌شوند. درست بعد از این اتفاق پدر زن شصت و هشت ساله دیه‌گو مارادونا به بیمارستان منتقل می‌شود تا تحت مداوا قرار بگیرد.

به گفته پزشکان معالج حال عمومی وی خوب بوده و چیزی ادامه زندگی‌اش را تهدید نکرده و می‌تواند بعد از پشت سرگذاشتن مراحل درمان فعالیت‌های روزانه خود را طبق روال قبل از سر بگیرد.

دکتر هکتور مارکتا پزشک معالج فرد مضروب در این رابطه گفت: طبق آخرین صحبت‌هایی که با بیمار داشتیم او اعلام کرد که ضاربین قصد دزدیدن وی را داشتند و می‌خواستند در ابتدا وی را دستگیر کرده و در نهایت بدزدند ولی از آنجاییکه موفق به انجام این کار نشده‌اند به پاهایش با گلوله شلیک کرده‌اند.

جالب اینجاست که رسانه‌های خبری در آرژانتین به جای زیر سوال بردن شرایط اجتماعی حاکم بر این کشور اقدام به طرح مسئله‌ای کردند که بوی انتقام می‌دهد و ثابت می‌کند که حمله به پدر ورونیکا همسر اسبق مارادونا که از وی یک پسر دارد در نتیجه یک انتقام گیری انجام گرفته و از طرف روسیو اولیویا نامزد اسبق مارادونا طراحی شده است.

این حدس و گمان از طرف یکی از روزنامه‌های آرژانتینی مطرح شده که در صورت به اثبات رسیدن آن تبعات بسیار بدی برای مارادونا به همراه خواهد داشت.

روسیو اولیویا زنی که به نامزدی مارادونا درآمد چند ماه پیش به دلیل سرقت مورد اتهام وی قرار گرفته و اسطوره اسبق آرژانتین بطور رسمی از وی شکایت کرد که در ادامه این شکایت رسانه‌های خبری اعلام کرده‌اند که احتمال می‌رود این زن به شش سال و تیم زندان محکوم شود و به همین دلیل این زن تصمیم گرفته است تا با نقشه‌ای از پیش طراحی شده خانواده مارادونا را تهدید کند و در مغز متفکرش در تلاش است تا بعد از این درگیری اقدام به دزدیدن دختر و نوه‌های مارادونا کند.

تمام این حدس و گمان‌ها در حد فرضیه برای رسانه‌های خبری باقی مانده است ولی به نوشته رسانه‌های آرژانتینی نگرانی‌های بسیاری را برای مارادونا ایجاد کرده است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار