روزنامه های مهم انگلیس در شماره امروز خود خبر هدف قرار گرفتن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی سپاه پاسداران را منتشر کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه گاردین امروز گزارش داد: سپاه پاسداران ایران اعلام کرد  یک فروند هواپیمای رادار گریز اسرائیل را بر فراز تاسیسات غنی سازی اورانیوم در نطنز در مرکز ایران ساقط کرده است.

گاردین به نقل از خبرگزاری های ایران گزارش داد: نیروهای زبده ایران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به رژیم صهیونیستی را رهگیری و ساقط کرده اند.گفته می شود آن هواپیما از نوع رادار گریز بود که قصد نفوذ به ناحیه هسته ای ممنوعه در نطنز را داشت اما قبل از ورود به آن ناحیه هدف یک فروند موشک زمین به هوا قرار گرفت.

گاردین در ادامه نوشت: این خبر در بیانیه سپاه پاسداران ایران اعلام شد اما معلوم نشد آن حادثه، چه زمانی رخ داده بود. 

مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل گفتند هرگز به چنین اقدامی پاسخ نمی دهند. 

روزنامه فایننشال تایمز هم با درج خبر ساقط شدن هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی نوشت: در بیانیه سپاه پاسداران گفته نشده است آن حادثه چه زمانی رخ داده بود و هیچ عکسی از هواپیما منتشر  نشده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل از اظهارنظر درباره آنچه که «گزارشهای خارجی» خواند، خودداری کرده است.

روزنامه دیلی تلگراف نیز این خبر را  به نقل از خبرگزاری فرانسه  منتشر کرده است.

روزنامه ایندیپندنت نیز با درج این خبر نوشت سپاه پاسداران نگفت که چه زمانی آن هواپیمای بدون سرنشین را هدف قرار داده بود و چطور پی برد که آن هواپیما اسرائیلی است. 

ساقط شدن هواپیماهای بدون سرنشین در ایران بی سابقه نیست. سپاه پاسداران در سال 2011 یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آر کیو- صد و هفتاد آمریکا را ضبط و سپس اعلام کرد با مهندسی معکوس به نحوه کار آن پی برده است و یک نمونه نسخه برداری شده را به نمایش گذاشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
از اسراییل متنفرم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
آفرين به شما برداران سپاهي واقعاً دمتون گرم .

مرگ بر اسرائيل كودك كش
آخرین اخبار