فرماندار شهرستان اهر، از برگزاری جشنواره سراسری صنایع دستی و ورنی در شهرستان اهر خبر داد.

صدیقی، در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: در جلسه کمیته برنامه ریزی تصمیم گیری شد که این جشنواره همچون سال های گذشته اواخر شهریورماه در شهرستان اهر برگزار شود.

وی، با اشاره به اینکه در زلزله سال 91 ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر تخریب شده است افزود: پیگیر آن هستیم تا با اختصاص اعتبارات لازم این مجتمع و اداره بازسازی اساسی شود که امیدواریم مسئولان استانی نیز در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین با بیان اینکه در زلزله سال 91 نیز مساجد روستاها نیز آسیب دیده است گفت: در این زمینه نیز پیگیر آن هستیم تا با اختصاص اعتبارات و همچنین کمک خیرین مساجد نیز بازسازی شود.

صدیقی، با بیان اینکه ساماندهی گورستان های متروکه داخل شهر اهر نیز از اولویت هاست افزود: این گورستان ها از لحاظ بهداشتی مردم را تهدید می کند که امیدواریم با همکاری اوقاف و امورخیریه و شهرداری شاهد ساماندهی آنها باشیم.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین خواستار آزادسازی محوطه پارک شیخ شهاب الدین اهر از سوی شهرداری شد و افزود: در این زمینه نیز از شهرداری انتظار داریم با عدم صدور پروانه ساختمان و همچنین تملک ساختمان های اداری و مسکونی موجود و با آزادسازی این پارک را توسعه دهد.

صدیقی، اختصاص زمین از اراضی ملی به شهرداری برای جنگل کاری، احداث ساختمان اداره ثبت اسنادو املاک شهرستان اهر، کمربندی شرقی، جابجایی تأسیسات روستاهای زلزله زده، تخصیص زمین به مؤسسات قرآنی، احداث کتابخانه عمومی، پیست اتومبیل رانی، اعتبار اختصاص برای مجتمع آبرسانی یخفروزان، انتقال آب از طریق لوله به زمین های کشاورزی، تکمیل انهار تراس رودخانه اهرچای، تأمین اعتبار برای طرح های هادی روستایی و چند طرح دیگر را از اولویت های مهم کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر برشمرد.
 
انتهای پیام/ب

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.