شهردار کامیاران از نصب 6 المان در سطح شهر کامیاران خبر داد و گفت: تاکنون نیمی از این المان‌ها در مکان‌های تعبیه شده نصب شده است.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران ،ناصر شفیعی عملکرد شهرداری کامیاران را تشریح کرد و ضمن تبریک سالروز شهادت دولتمردان بزرگ انقلاب رجایی و باهنر، اظهار داشت: ما باید در هفته دولت بخشی از خدمات دولت به ملت را به تصویر بکشیم.

وی شهرداری را از مهم‌ترین نهادهای خدمات‌رسان دولتی دانست و افزود: شهرداری کامیاران علی‌رغم کمبود اعتبارات، خدمات شایانی را به مردم ارائه کرده است.

شفیعی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری کامیاران، اضافه کرد: شهرداری با اصلاح تمامی تقاطع شهری، سه راهی ترمینال، اصلاح گردش به راست و چپ چهار راه‌ها موجب کاهش بار ترافیکی و آمار تصادفات در کامیاران شده است.

شهردار کامیاران افزود: هر جا مشکلی پیش آمده است عوامل عمران و شهرسازی شهرداری در اسرع وقت در آن مکان حاضر شده و در راستای رفع مشکل اقدام نموده‌اند.

وی به شن‌ریزی بیش از 60 کوچه در تمامی نواحی و حتی نواحی منفصل شهری کامیاران اشاره کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 80 درصد کوچه‌های سطح شهر بازسازی شده است.

شهردار کامیاران تصریح کرد: بلوار خیابان شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به صورت کاملا اصولی به اتمام رسید که جدای از کاهش بار ترافیکی، موجب افزایش فضای خیابان برای تردد خودروها شده است.

شفیعی تغییرات سطح شهر را کاملا محسوس دانست و اظهار داشت: شهرداری در حال نصب 6 المان در سطح شهر است که تاکنون سه مورد آن نصب شده است.

شهردار کامیاران همچنین از ایجاد و بازسازی 8 هکتار فضای سبز در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات شهرداری در حالی انجام می‌شود که شهرداری هنوز موفق به پرداخت بدهی‌های گذشته شهردار قبلی نشده است.

شفیعی در ادامه در خصوص درخت کاری تپه شهدای گمنام این کامیاران هم اظهار داشت: با اتمام کار فضای سبز این تپه، بالغ بر 23 هکتار فضای سبز به فضاهای شهرستان افزوده خواهد شد.

شهردار کامیاران در پایان گفت: بازسازی و هدایت آب‌ها، نصب جدا کننده‌ها در خیابان‌ها، برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر و برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی در سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سنندج ، کامیاران ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.