بزرگترین کارخانه کاغذ سازی جنوب کشور با ظرفیت تولید روزانه ۷۵۰تن کاغذ در صفاشهر فارس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرعامل کارخانه کاغذ ستاره فارس گفت: این کارخانه دارای یک خط تولید است و روزانه قادر به تولید 750 تن کاغذ است.

سید سراج واعظ پور با اشاره به اینکه در حال حاضر 65 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند، افزود: برای راه اندازی این کارخانه تاکنون 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این کارخانه از مردم کمک گرفته ایم، ادامه داد: با فروش سهام به مردم شهرستان خرمبید هم اکنون 415 نفر سهام دار این کارخانه هستند.

مدیرعامل کارخانه کاغذ ستاره فارس گفت: مواد اولیه کارخانه از مواد بازیافتی و کاغذ کهنه تهیه می‌شود و کارتن و کاغذهای کهنه پس از پالایش و تمیز شدن با نشاسته و رزین تبدیل به کاغذ می‌شود.

وی افزود: این کارخانه با زیر بنای 10 هزار متر مربع ساخته شده است و ششمین کارخانه ساخته شده در استان و بزرگترین کارخانه کاغذ سازی جنوب کشور است.

واعظ پور با بیان اینکه مواد اولیه کارخانه از اصفهان، شیراز، تهران و قم تهیه می‌شود، گفت: کاغذهای تولید برای ساخت کارتن راهی اصفهان و قزوین می‌شود.

این مسوول ادامه داد: در این کارخانه انواع کاغذ فلوتینگ، لاینر و دوبلکس تهیه می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۳
ایول به اراده و پشتکارشان.باعث شدند یک تعداد جوان مشغول به کار شوند و خاواده هاشان از مزد آنان آسایش و امنیت مالی داشته باشد.کاش همه سرمایه داران ایران اینگونه بفکر مردم آبادانی کشورشان باشند و از پولی که خداوند ب امانت نزد آنها گذاشته استفاده عامه پسند و خیر کنند.