مدیر کل نوسازی مدارس استان از بهره برداری از 10 طرح در مهر ماه در استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، قائمی گفت : این طرح ها شامل 68 کلاس درس با زیر بنای 11 هزار متر مربع است که در مجموع برای اجرای آن 4 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .
وی با بیان اینکه این طرح ها با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شده گفت : برای تعمیر و بازسازی و تجهیز مدارس سطح استان نیز 600 میلیون تومان امسال هزینه شده است .

همچنین در آستانه ی مهر ماه و بازگشایی مدارس نشست ستاد استقبال از مهر با حضور مدیران آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی استان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد .
در این نشست که با هدف ایجاد فضای شاداب و با نشاط در بهار تعلیم و تربیت از طریق برنامه های مختلف و موثر فرهنگی ، در خصوص تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاههای مرتبط برای هماهنگی و سهولت در دسترسی هرچه بیشتر برای 240 هزار دانش آموز استان برنامه ریزی شد .
صفایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت : هماهنگی برای ایجاد محیط فیزیکی مناسب درمدارس ، توزیع کتب درسی ، لوازم تحریر ، سرویس مدارس و چگونگی برگزاری جشن شکوفه ها و جشن زنگ مهر از موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها: نوسازی ، مدارس ، بازگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.