700 پروژه عمرانی ، آموزشی و کشاورزی در هفته دولت در استان خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

به مناسبت هفته دولت:

افتتاح 700 پروژه در خراسان جنوبی

700 پروژه عمرانی ، آموزشی و کشاورزی در هفته دولت در استان خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی استان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 700 پروژه عمراني در بخش‌هاي مختلف راهداري، ساختماني و كشاورزي به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در زمینه اجرای این پروژه‌ها 210 ميليارد تومان اعتبار هزینه شده است.

خدمتگزار تصریح کرد: هفته دولت در واقع قدرداني از مديران، مسئولين و كاركناني است كه در بخش‌ مختلف خدمات زيادي را به مردم در سراسر كشور ارائه مي‌كنند و مردم نیز از اقدامات مسئولین آگاه می‌شوند.

وی افزود: نيروي انتظامي يكي از ارزشمندترين بخش‌هاي نظام اسلامي است كه همواره با هوشمندی و آمادگي در راستاي حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامي اقدامات ارزنده و گسترده‌اي را انجام می‌دهد.

استاندار خراسان جنوبی به سفر دكتر نوبخت، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئیس جمهور به استان در سه‌شنبه هفته جاري به استان اشاره کرد و یادآور شد: این معاونت یکی از نهادهای مؤثر در تخصیص اعتبارات و تسهیلات است.

وی خاطرنشان کرد: بازدید هوایی یکی از برنامه‌های معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئیس جمهور در خراسان جنوبی است که در این بازدید جریان خشکسالی، مشکلات عشایر و بازارچه‌های استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خدمتگزار همچنین تجدید میثاق با شهدا، برگزاری شورای برنامه ریزی استان و افتتاح برخی از پروژه‌های شاخص استان را از دیگر برنامه‌های دکتر نوبخت در خراسان جنوبی اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.