وزیر آموزش وپرورش گفت: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با مشکل جدی مواجه نیستیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش در سومین روز از سی و یکمین دوره اجلاس رؤسای آموزش وپرورش مناطق کشور گفت: آموزش وپرورش به عنوان فصل مشترک حاکمیت و ملت از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش ازلحاظ کمی هم اهیمت دارد ، افزود: هم اکنون در آموزش و پرورش یک میلیون کارمند ، 105 هزار مدرسه ، 752 منطقه آموزشی و 12.5 میلیون دانش‌آموز وجود دارد ،اما آنچه اهمیت آموزش و پرورش را صد چندان می کند تأکید به تربیت نسل آینده است.

فانی همچنین تصریح کرد: آموزش و پرورش در دولت یازدهم 750 چالش و مسئله را شناسایی و طبقه بندی کرده که ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، توسعه مشارکت درآموزش و پرورش، اقتصاد آموزش وپرورش، ارتقاء مدیریت آموزشگاهی و عملیاتی کردن بودجه از سیاستهای این وزارتخانه است.

وزیر آموزش وپرورش ادامه داد: سند تحول نظام آموزشی کشور به عنوان مهمترین سند بالا دستی است و راهنمای عمل در آموزش و پرورش است.

فانی با بیان اینکه امسال 40 راهکار از 131 راهکار سند تحول در برنامه کاری آموزش و پرورش قرار گرفته است اشاره کرد:‌ به کمک اعتبار دولت و مجلس تحت عنوان کیفیت بخشی امسال 99 برنامه ذیل این 40 راهکار برای سال تحصیلی جدید دنبال می کنیم.

وزیرآموزش و پرورش درپایان خاطر نشان کرد: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با مشکل جدی مواجه نیستیم و در پروژه مهر از شش ماه قبل مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس آغاز شده است.

انتهای  پیام/

برچسب ها: دولت ، اقتصاد ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهين ساكي
۰۹:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
با سلام - مربيان بهداشت كه در مدرسه كار يك درمانگاه را انجام مي دهند آيا كسي هست؟ كه از آنها دفاع كند؟
- حدود 20 كاري كه مراكز بهداشتي و درماني با 20 پرسنل در اول هفته انجام مي دهند مربيان بهداشت يك نفره آنهم با غر مدير و معاون مدرسه در طول يك هفته انجام مي دهند بدون هيچگونه اضافه كاري و متاسفانه ارزش كار آنها را كسي درك نكرده است.
- معاون تربيت بدني و سلامت فقط حرف مي زند و دريغ از يك قدم براي بهبود وضعيت كاري آنها
- بايد مربيان بهداشت مدارس به معاون بهداشت مدارس تغيير نام دهند ، چون توجه به اين قشر زحمت كش باعث مي شود كه بسياري از بيمارها در جامعه شيوع پيدا نكند ولي حيف كه گوش شنوايي نيست . به نظرم بايد از كشورهاي ديگر الگو برداري كنيم تا... با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
درداتونودیگه نگین فایده ای نداره.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۴:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
جناب وزیر شما هیچ فکری برای معلمان مقطع ابتدایی نکردی.بیچاره ها پنج روز در هفته میان با حقوق کم .آنوقت یک معلم در مقطع دیگر سه روز میاد کیف میکنه!!!!آخه چرا؟؟؟1
-
فرخی
۱۳:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
آقای وزیرلطفابرای ترمیم حقوق دفترداران مدارس که سالهاست مورد بی مهری قرارگرفته اند فکری بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگي
۱۱:۳۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
جناب آقاي وزير ما نيروهاي اداري هستيم در بد ترين شرايط در اداره انجام وظيفه مي كنيم.يه فكري به حال نيرو هاي اداري بكنيد با اضافه كار 40 ساعت كه هر سه ماه يا چهار ماه يك ماه رو پرداخت مي كنند چكار بايد كرد؟اميدوارم كه جنابعالي فكري به حال پرسنل اداري كنيد.
آخرین اخبار