معاون پارلمانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدار اعضای برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس رسانه ملی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تقویت روابط نمایندگان با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی افزود: تعامل رسانه ملی با مجلس شورای اسلامی از گذشته خوب بوده و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این روابط بیش از پیش تقویت شود.

معاون پارلمانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بازدید نمایندگان از بخش‌های مختلف این سازمان از جمله برنامه‌هایی است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی به دیدار اخیر اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با رئیس رسانه ملی اشاره کرد و گفت: در این جلسه بحث‌های خوبی صورت گرفت که اکثر نمایندگان راضی بودند.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: در این دیدار اعضای کمیسیون مربوطه از بخش‌های مختلف صدا و سیما بازدید کردند و کمیته‌ای نیز تشکیل شد تا مصوبات این دیدار را پیگیری کند.

معاون پارلمانی رسانه ملی خاطرنشان کرد: همچنین در آینده برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس همچون امنیت ملی و سیاست خارجی، فرهنگی، صنایع و معادن، آموزش، تحقیقات و فناوری و ... از بخش‌های مختلف سازمان دیدار خواهند کرد.

میرتاج‌الدینی در پایان از دیدار اعضای برخی کمیسیون‌های مجلس با رئیس رسانه ملی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس خبر داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار