معاون امور بانوان ورزش و جوانان مازندران از اعزام 6 ورزشکار بانوی مازندرانی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی خبر داد.

مریم کیومرثی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : در هفدهمین دوره مسابقات بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی حضور 6 ورزشکار بانوی مازندرانی قطعی شده است.

وی افزود: تاکنون حضور سوسن حاجی‌پور در تکواندو، سیده عطیه سادات شفیعی در شمشیربازی، عالیه محمودی در تیراندازی تپانچه بادی، اعظم رضایی در تنیس روی میز و رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی در کاراته به عنوان ورزشکاران بانوی مازندرانی به بازی‌های اینچئون اعزام می‌شوند.

معاون امور بانون ورزش و جوانان مازندران در ادامه از حضور بهاره جهاندار در اردوی تیم ملی تیراندازی با اهداف پروازی خبر داد و اذعان داشت: هنوز نفرات تیراندازی اهداف پروازی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون اعلام نشد و جهاندار به عنوان ملی‌پوش مازندرانی برای شرکت در این رقابت‌ها شانس دارد.

کیومرثی در ادامه گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون‌ها با مشکل مالی مواجه نبودند به طور حتم شاهد حضور بیشتر ورزشکاران بانوی مازندرانی در مسابقات آسیایی اینچئون بودیم.

کیومرثی در پایان با اشاره به اینکه فدراسیون‌ها می‌توانستند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اینچئون از تعداد بیشتری ورزشکار بانوان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به تعداد ورزشکاران بانوی مازندرانی در این پیکارها رنگ مدال آنها خوش‌رنگ‌ترین باشد.

برچسب ها: اعزام ، ورزشکار ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.