هنرمندان جوان فعال در شهرستان‌ها در تهران مکانی برای نمایش آثارشان ندارند.

آذین رجبی هنرمند جوان نقاش و گرافیست که به تازگی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده با استناد از برگزار نشدن نمایشگاه توسط هنرمندان استانی در گفت و گو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: بسیاری از هنرمندانی که در استان‌های مختلف فعالیت  می کنند علاقه بسیاری به برگزاری نمایشگاه برای معرفی دارند.
 
وی تصریح کرد: البته این عده تمایل بسیاری به برگزاری نمایشگاه در یکی از گالری‌های تهران را دارند.
 
وی در ادامه گفت: در این بین گالری‌داران که به صورت خصوصی فعالیت متعدد به هیچ وجه حاضر به نمایش آثار هنرمندان جوان نیستند و نگارخانه‌داران نیز تا پایان سال جایی برای نمایش دادن آثار هنرمند به ویژه هنرمندان جوان ندارند.

این هنرمند جوان گفت: هنرمند تازه فارغ‌ التحصیل شده آثار نسبتا زیادی را  خلق کرده و بر این تصور است که در صورت برگزاری نمایشگاه در یکی از مراکز هنری تهران می‌تواند بهتر معرفی شود.
 
وی گفت: اکثر هنرمندان بر جسته که رشته های مختلف هنرهای تجسمی فعالیت می‌کنند در تهران زندگی می‌کنند و با توجه به اینکه هنرمند جوان به ویژه هنرمندی که در یکی از استانها فعالیت می کند نیاز به نقد و دیده شدن دارد ،بیشترعلاقه‌مند به برگزاری نمایشگاه در تهران است.
 
رجبی گفت: با شرایط  کنونی متاسفانه هنرمندان شهرستانی اگه بخواهند نمایشگاه برگزار کنند در تهران جایی ندارند.

وی نمایشگاه‌های گروهی هنرمندان استانی چندان موفق ندانست و گفت: برخی از هنرمندان استانی به برگزاری نمایشگاه، نمایشگاه گروهی در تهران رضایت می‌دهند و این در حالی است که نمایشگاه گروهی به خودی خود چندان موفق نیست و برای معرفی بهتر باید نمایشگاه انفرادی برگزار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار