عضو جامعیت روحانیت مبارز در رابطه با انتخابات پیش روی مجلس گفت: اصولگرایان فعلا در رابطه با انتخابات مجلس بحثی نداشته و فقط در رابطه با همگرایی بحث صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سیدرضا تقوی عضو جامعیت روحانیت مبارز و رئیس شورای هماهنگی ائمه ی جمعه در حاشیه همایش "یادمان آئینه داران آفتاب" و در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جلسه ی اصولگرایان گفت: می خواهیم به هم گرایی برسیم، هم گرایی خود در این مسیر هدف است و در نهایت هم هدف خدمت و کمک به انقلاب است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جلسه ی هم اندیشی به کجا رسید، افزود: این جلسه ادامه دارد و تلاش می کنیم ؛در جاهای مختلف جلسات خوبی داریم، همچنین یک موج و حرکت خوب را آغاز کردیم و امیدهای بسیار خوبی ایجاد شده است.

عضو جامعیت روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه همایش اصول گرایان چه زمانی برگزار می شود، گفت: این همایش در آینده برگزار خواهد شد اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه ادامه داد: ما گزارش هم گرایی را به آیت الله مصباح یزدی ارائه داده ایم.

تقوی در پاسخ به این سوال که اصولگرایان چه بحثی را در خصوص انتخابات آتی مجلس داشته اند، تصریح کرد: فعلا بحث انتخابات را نداریم و فقط بحث همگرایی مطرح است چرا که هم گرایی راه آینده را مشخص می کند.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: جامعیت ، روحانیت ، مبارز ، بحث ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار