انجمن علمی تعاون ایران با هدف کمک به پيشبرد نهضت تعاون ایران و ارتقای كيفی نيروهای متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشی و پژوهشی بخش تعاون در سال 1391 تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران انجمن علمي تعاون ایران با هدف کمک به پيشبرد نهضت تعاون ایران و ارتقاي كيفي نيروهاي متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشي و پژوهشي بخش تعاون در سال 1391 تآسیس شد. 

این انجمن مؤسسه‌اي غيردولتی و غیر انتفاعي است که در زمينه‌هاي علمي، پژوهشي و آموزشی فعاليت دارد. مرکز انجمن در تهران قرار دارد و در آینده شعبه‌های انجمن در سایر استان‌ها  شروع به کار خواهد نمود. 

* وظايف و فعاليت ها

انجام تحقيقات علمي و فرهنگي در سطح ملي و بين‌المللي در بخش تعاون، همكاري با نهادهاي اجرايي، علمي و پژوهشي در زمينه ارزيابي و بازنگري و اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمينه های مختلف  علمي، ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و استادان ممتاز  و رائه خدمات آموزشي و پژوهشي و فني از وظایف این انجمن علمی است.
 
* اركان انجمن
 
اركان اصلي انجمن عبارت است از:
الف: مجمع عمومي که از گردهمايي اعضاي پيوسته به صورت عادي يا فوق‌العاده تشكيل مي‌شود.
ب–هيئت مديره انجمن مركب از7 عضو اصلي و 2 عضو علي‌البدل است. كه هر 3 سال يكبار با رأي مخفي از ميان اعضاي پيوسته انجمن انتخاب مي‌شوند.
ج –بازرس (بازرسان): 2  نفر را به‌عنوان بازرس اصلي و 1 نفر را به عنوان علي‌البدل براي مدت 3 سال انتخاب مي‌نمايد.

* گروههاي علمي انجمن

گروههاي علمي انجمن شامل گروههاي تخصصي ، آموزش و پژوهش ، آمار و اطلاعات و  گردهمايي‌هاي علمي می شود.
 
* عضويت انجمن

عضويت انجمن شامل عضويت پيوسته، وابسته، عضويت دانشجويي، عضويت افتخاري، اعضاي مؤسساتي می شود. همچنین سازمانهايي كه در زمينه‌هاي علمي و پژوهشي مربوط فعاليت دارند مي‌توانند به عضويت انجمن درآيند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار