رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو می‌گوید: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو به احتمال زیاد با هشت تیم برگزار خواهد شد.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: باتوجه به درخواست چند تیم برای حضور در لیگ نقش جهان نتوانستیم این لیگ را در مردادماه آغاز کنیم. تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان و چند تیم دیگر خواهان حضور در لیگ دسته اول نقش جهان هستند و ما منتظر تکمیل ثبت نام ها هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت سازمان لیگ فدراسیون تکواندو برگزاری لیگ های پایه در فصل تابستان است، افزود: برای به وجود نیامدن تداخلی، لیگ های نونهالان، خرداسالان و نوجوانان را معمولا در فصل تابستان برگزار می کینم و لیگ های بزرگسالان هم از اواخر شهریور برگزار خواهد شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از بازی های آسیایی اینچئون گفت: به احتمال زیاد لیگ برتر نیمه دوم مهرماه آغاز می شود و لیگ دسته اول نقش جهان هم اواخر شهریور استارت می خورد.

کرمی با بیان اینکه برای لیگ دسته اول 12 تیم ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: گفته می شود شاید تیم هیات قزوین که ثبت نام کرده انصراف دهد اما نهایتا این لیگ با 12 تیم آغاز به کار می کند.

وی درباره لیگ برتر گفت: با تغییرات مدیریتی تیم های شرکت ملی حفاری ایران و مس کرمان که قبلا از حضور در لیگ برتر انصراف داده بودند، به این لیگ باز می گردند. تیم های استیل البرز، دانشگاه آزاد اسلامی، مجتوع جوانه، پاس قوامین، شهرداری ورامین و شهرداری اندیشه در لیگ برتر امسال ثبت نام کرده اند و چون سرمربی تیم سلحشور برای مربیگری به عراق رفته، این تیم که سال قبل در لیگ بود انصراف داده است اما این لیگ با اضافه شدن دو تیم به طور حتم امسال 8 تیمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار