بذرپاش در تذکر شفاهی:

عده‌ای اختلافات را به داخل مجلس می‌آورند/ منتقدان باید در برنامه‌ها حضور پیدا کنند

نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: عده‌ای سعی دارند که مجلس را با عناوین مختلف متهم کنند اما باید بدانند که مجلس از برآیند نظرات مختلف ملت تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش نماینده ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 شهریور) ضمن تبریک گرامیداشت هفته دولت گفت: امیدواریم رجایی‌وار زندگی کنیم و مانند وی پرکار، پرتلاش و مخلص و مانند شهید باهنر حلیم و بردبار باشیم.
 
وی با بیان اینکه امروز باید دو ویژگی پرکاری و تحرک بالا را از دولت مطالبه کرد، گفت: باید در مقابل مشکلات و همچنین منتقدان بردبار بود، کشورداری امر آسانی نیست و مشکلات کشور بسیار است و باید ظرف‌ها را بزرگ‌تر کنیم و سعه‌صدر را بیشتر کنیم، چراکه بدون صبر به سرمنزل مقصود نخواهیم رسید
 
بذرپاش افزود: باید با مردم صادقانه سخن گفت و حرف تبلیغاتی باید با عمل‌مان یکی باشد چرا که مردم صادقانه سخن گفتن را می‌پسندند اما در تریبون‌های مختلف سخن از تمکین به رأی و قانون می‌کنیم و در عمل اقدامی خلاف آن انجام می‌دهیم از مجلس تقاضا می‌کنیم که به این مسئله دقت کند.  
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس تاکید کرد: عده‌ای سعی دارند که اختلافات را داخل مجلس بیاورند و خانه ملت را با عناوین مختلف متهم کنند، مجلس از برآیند نظرات مختلف ملت به وجود آمده است و طبق نظر امام عصاره فضایل ملت‌اند و همان‌گونه که رئیس‌جمهور از مردم رأی گرفته نمایندگان نیز از ملت رأی گرفتند بنابراین باید با مجلس آرام و متین سخن بگویند چراکه مجلس ضعیف انتهایش دیکتاتوری است.
 
بذرپاش افزود: بیش از 30 الی 40 روزنامه و سایت‌های خبرگزاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سیاست دولت حمایت جانانه می‌کنند و صدا و سیما به‌طور مونولوگ در حال برقراری ارتباط با جامعه است و آن‌وقت با مظلوم‌نمایی غیر باور می‌گوید دولت رسانه ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند.  
 
این نماینده مجلس در تذکری به صدا و سیما گفت: چرا فرصتی برای حضور منتقدان در برنامه‌ها داده نمی‌شود و تریبون یک طرفه به دست دولت است و چندین وزیر در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند که این خوب است ولی کافی نیست این پیکره وقتی زیبا می‌شود که منتقدان هم‌نظر دهند چرا که اگر میدان یک طرفه باشد پیروزی در آن به معنای پیروزی واقعی نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مجلس ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار