نماینده مردم ایلام در مجلس طی تذکری به وزیر راه وشهرسازی، خواستار تسریع در شروع عملیات ساخت و ساز مناطق زلزله‌زده جنوب این استان با توجه به نزدیکی فصل سرما شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران عمران علی‌محمدی نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی در نشست علنی امروز یکشنبه( 2 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: تذکر اول بنده به سردمداران استکبار جهانی و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار افراد بیگناه در عراق توسط تروریست‌های داعش وابسته به کشورهای مرتجع منطقه است که همچنان سکوت اختیار کرده‌اند، اینها مطمئن باشند که با فرمان مرجعیت شیعه و سنی در عراق قطعاً محکوم به شکست خواهند بود.
 
وی در ادامه طی تذکری به وزیر کشور بابت انتصاب نیروهای ضعیف در برخی مسئولیت‌ها، گفت: انتظار می‌رود که برای انتصابات در وزارت کشور از نیروهای توانمند بهره گرفته شود.
 
علی‌محمدی در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش درخصوص چاره‌اندیشی در استخدام و به ‌کارگیری سرایدار و خدمتگذار در مدارس کشور، گفت: در حوزه انتخابیه بنده، اکنون بسیاری از مدارس ما سرایدار ندارند که باعث می‌شود بسیاری از امکانات آنها سرقت شود که این ضربه‌ای بیت‌المال است.
 
این نماینده مجلس نهم طی تذکری به وزیر بهداشت درخصوص ارائه سهمیه به مناطق محروم گفت: در سهمیه‌ای که به پزشکان برای حضور در مناطق محروم داده شده، آمده است که باید 85 درصد نمره علمی رشته‌های انتخابی نسبت به آخرین فرد قبول‌شده را اخذ کنند که در غیر این‌صورت از انتصاب آنها جلوگیری خواهد شد و این ظلمی درحق سهمیه پزشکان مناطق محروم است.
 
وی  در تذکر دیگری خطاب به وزیر بهداشت درخصوص عدم وجود بیمارستان در بخش شیروان و ملکشاهی اشاره کرد و گفت: این مناطق به علت دوری از مراکز استان و نبود بیمارستان در منطقه با مشکلات بسیاری مواجه هستند.
 
نماینده مردم ایلام،ایوان،شیروان،چرداول،مهران و ملکشاهی در مجلس نهم همچنین از وزیران کشور و کشاورزی خواست که فکری به حال مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها کند.
 
علی‌محمدی در پایان نیز از وزیر راه و شهرسازی نیز درخواست کرد با توجه به نزدیکی فصل سرما نسبت به شروع عملیات ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده جنوب استان اقدام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار