در پی برگزاری فستیوال های مدارس فوتبال در استانهای مختلف، فستیوال سه استان کرمان، البرز،گلستان و یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فستیوال پسران زیر 12سال استان کرمان در ورزشگاه کرمان و با حضور 120 نفر در غالب 12 تیم کرمان الف، جیرفت انار، راور، سیرجان، بافت، کوهبنان، بردسیر، شهربابک، منوجان، زرند و کرمان ب با حضور مسئولین استانی و خانواده ها برگزار شد. این فستیوال در آخرین روز از مرداد ماه سال جاری و با نظارت جعفری از آکادمی ملی فوتبال به پایان رسید.

گفتنی است، فستیوال مدارس فوتبال استان البرز در ورزشگاه شریعتی کرج و با حضور 480 نفر در غالب 48 تیم برگزار شد.

بر همین اساس در رده سنی زیر 10 سال 20 تیم از 16 مدرسه فوتبال و در رده سنی زیر 12 سال 32 تیم از 24 مدرسه فوتبال شرکت داشتند. .فستیوال مدارس فوتبال شهرستان کرج  با نظارت پرهیزگار از آکادمی ملی فوتبال، مسئولین، انجمن اولیاء و مربیان مدارس فوتبال وخانواده ها برگزار شد.

لازم به ذکر است، فستیوال پسران زیر 12 سال استان گلستان نیز در ورزشگاه گرگان و با حضور 160 نفر در غالب 16 تیم با حضور مسئولین استانی و خانواده ها برگزار شد.

همچنین فستیوال مدارس فوتبال زیر 12 سال در کهگیلویه و بویر احمد با حضور 8 تیم در ورزشگاه تختی برگزار شد.
تاکنون فستیوال مدارس فوتبال استانهای مرکزی، خراسان رضوی، آذبایجان شرقی، خراسان جنوبی، بوشهر، اردبیل، مازندران، خوزستان، ایلام، گیلان، زنجان، هرمزگان و کرمانشاه برگزار شده است.

پس از برگزاری فستیوال استانی، مدارس منتخب استانها در فستیوال ملی زیر 12 سال که از 12 تا 14 شهریورماه  به میزبانی آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود، شرکت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار