مشاورعالی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از رتبه نخست سازمان تأمین اجتماعی در میان سازمان های تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بر اساس ارزیابی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در سال 92 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر محمد رضا جعفریان با اعلام این مطلب گفت: هر سال معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با استناد به مواد 81و82 قانون مدیریت خدمات کشوری، گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی را درقالب شاخص های عمومی و اختصاصی دریافت و پس از بررسی گزارش ها، نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه به همراه رتبه بندی دستگاه ها را برای بهره برداری  و استفاده در اصلاح و ارتقاء سطح عملکرد اعلام می کند.

وی با اشاره به این که گزارش عملکرد سازمان تأمین اجتماعی پس از بررسی های کارشناسی از طریق وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در تیرماه سال جاری به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شد که نتایج حاصل  از آن معاونت نشان داد این سازمان در بین سازمان های وابسته به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  در بعد شاخص های عمومی و ارزیابی عملکرد،حایز رتبه نخست شد.

 جعفریان یادآور شد:محور های ارزیابی شاخص های عمومی و عملکرد  شامل 6 مورد؛برنامه و ساختار دولت،برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی،برنامه فناوری های مدیریتی،برنامه صیانت از حقوق مردم و مردم سالاری  و برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد  است .

مشاور عالی مدیر عامل سازمان با بیان این که در ارزیابی شاخص های اختصاصی عملکرد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، تنظیم  و نظارت بر روابط کار و اعتلای فرهنگی و اجتماعی سرمایه های انسانی سقف امتیاز های در نظر گرفته شده را کسب کرده اند، گفت:در بررسی این گروه از شاخص ها ،شاخص همکاری های منطقه ای و بین المللی کمترین استاندارد را نسبت به سایر محور ها داشته اند.

وی رفاه اجتماعی،تعاون،شناخت  و مدیریت بازار کار ،ترویج و توسعه کار آفرینی و آموزش و پژوهش را از دیگر شاخص هایی عنوان کرد که مورد توجه بوده اند.

 جعفریان یادآور شد: درارزیابی انجام شده، سازمان تامین اجتماعی دربین سازمان های  بهزیستی، بیمه سلامت ایرانیان،آموزش و فنی و حرفه ای،بازنشستگی  و ستاد وزارت خانه  سقف امتیاز را که 1000 بوده است در دو حوزه شاخص های عمومی و اختصای کسب کرد و با دارا بودن 2000 امتیاز که سقف امتیاز ها نیز است در رتبه نخست هر دو ارزیابی قرار گرفت.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.