"محمد احسانی"معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، با حضور در پشت صحنه "شکاف" با عوامل این فیلم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، "محمد احسانی " ضمن حضور در پشت صحنه "شکاف" و با دست اندكاران و عوامل این اثر سینمایی گفت و گو کرد و با اشاره به حجم زیاد در خواست كارگردانان اول در ابتدای سال 93 نسبت به این حضور گرم و پر انرژی جوانان اظهار امیدواری كرد و گفت: "  یكی از سیاست های سازمان سینمایی در كنار هم قرار دادن شور و خلاقیت جوانی و تجربه های افراد حرفه ای برای تولید آثار ارزشمند هنری است.
 
" در ادامه، "كیارش اسدزاده"  كارگردان فیلم "شكاف" نیزبا اشاره به چگونگی فیلمبرداری و روند تولید كار خود از حضور و حمایت سازمان سینمایی از نیروهای جوان تشكر كرد. 
 
" بابك حمیدیان"  بازیگر اصلی این اثر نیز با اشاره به تجربه خوددر زمینه بازی با كارگردانان بزرگ كشور ، كاركردن با نیروهای جوان را بسیار لذت بخش دانست؛ همچنین حضور مدیران سینمایی كشور و حمایت آنان را از جوانان به عنوان پدران معنوی این حوزه مغتنم دانست. فیلمبرداری این فیلم هم اكنون در یكی از مناطق شمال شهر ادامه دارد. 

فیلم "شكاف" دومین اثر كیارش اسد زاده به تهیه كنندگی منیژه حكمت و علی سرتیپی است که در آن بابك حمیدیان ، هانیه توسلی ،پارسا پیروزفر و سحردولتشاهی بازی دارند. 

"شكاف" روایت قصه  زوجی جوان است كه ناخواسته برای مدت كوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می كنند. حادثه ای برای كودك باعث می شود و زندگی این زوج به بحران كشیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار