برگزاری کارگاههای فرزند‌پروری در محلات منطقه 5

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 از برگزاری کارگاه‌های مهارت فرزندپروری جهت انتقال آموزش‌های مورد نیاز به والدین در دستور کار خود قرار داد.

راضیه کمانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور آموزش بهتر و تربیت نسل آینده فرزندان و همچنین کسب مهارتهای لازم در سنین نوجوانی کارگاه‌های فرزندپروری برگزار می شود.

وی افزود:در این راستا کارگاههای فرزند‌پروری با 4 موضوع امور مذهبی، دینی ، امور تربیتی و مهارتهای ارتباطی شروع می‌گردد و با حضور اساتید مجرب در محلات منطقه آغاز می شود و تا پایان آذرماه ادامه دارد.


وی اظهار داشت:ارائه آموزش‌های لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قرآن، سنت و روان شناسی در این کارگاه‌ها ارائه می شود.


وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاهها آگاه نمودن خانواده‌ها از نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان، هویت دادن به گرایش‌های مشارکت جویانه والدین کودکان و توجه به نقش وظایف والدین به ویژه مادرانی که صاحب فرزند خردسال هستند.


کمانی در ادامه از برگزاری این دوره از کارگاهها در نواحی 1،3،7،5،6 این منطقه خبر داد و گفت: در این راستا برگزاری این کارگاهها در محلات شهر زیبا، پونک جنوبی، شاهین اباذر، مهران و بیمه با حضور اساتید مجرب و برجسته در دانشگاه‌های تهران به صورت رایگان برگزار می شود و همچنین کارگاههایی با موضوع امور تربیتی برای مادرانی که دارای کودکان 4تا 5 سال هستند برگزار می‌گردد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: مادران جوان منطقه اگر بتوانند در تربیت هرچه بهتر نوگلان خود مسیر موفقیت را طی نمایند و از عهده این مسئولیت برمی‌آیند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجرب ، شیوه ، سنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار