نماینده مردم بهمئی با اشاره به استیضاح "فرجی‌دانا" گفت: استیضاح اخیر که هیچ رنگ و بوی سیاسی نداشت و هیچ گروه و جریان سیاسی خاص نتوانست به آن خط دهی کند از جمله وظایف قانونی، اصولی و انقلابی ما بود که به آن عمل کردیم و هیچ توجهی به خط دهی سلطه رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های زنجیره‌ای معاند نداشتیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران محمدعلی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در نشست علنی امروز یکشنبه (2 شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، گفت: هفته دولت را به همه دولت مردان صدیق جمهوری اسلامی ایران از اولین دولت تا دولت فعلی تبریک می‌گویم و برای شادی روح شهیدان رجایی و باهنر صلوات می‌فرستیم.
 
وی ادامه داد: ما نماینده و عصاره مردمی هستیم که با اتکا به ارزش‌ها که در راس همه ارزش‌ها کلمه توحید است و با تعبد و تبعیت از مرجعیت دینی و ولایت مطلقه فقیه در عصر غیبت، انقلابی را با این عظمت به وجود آورده و تا پای جان خود و فرزندانشان از ارزش‌های این انقلاب دفاع کرده و می‌کنند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: ما نماینده و عصاره مردمی هستیم که با مقاومت خود تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب ارزشی را خنثی نمودند که اوج سرکوبی فتنه‌ها و فتنه‌گرها در 9 دی سال 88 بود که توده‌های مردمی به صورت کاروان‌ها و هیات‌های مذهبی برای دفاع از عاشورا و امام حسین (ع) و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه به صورت دریای خروشان به میدان آمدند و خس و خاشاک‌های فتنه را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.
 
بزرگواری افزود: ما حق داریم که هر جا پای ارزش‌ها در میان باشد به وظیفه انقلابی و اصولی خود عمل کنیم و با آموزه‌هایی که قرآن به ما یاد داده است از ملامت‌کنندگان بی‌بصیرت نهراسیم و پاسخگوی دغدغه‌های رهبری عزیز و ملت ایران باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به استیضاح "فرجی‌دانا" اظهار داشت: استیضاح اخیر که هیچ رنگ و بوی سیاسی نداشت و هیچ گروه و جریان سیاسی خاص نتوانست به آن خط دهی کند از جمله وظایف قانونی، اصولی و انقلابی ما بود که به آن عمل کردیم و هیچ توجهی به خط دهی سلطه رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های زنجیره‌ای معاند و افراد سبک مغز در استان‌ها نخواهیم داشت.
 
نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی ادامه داد: به وزارتخانه‌های ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش تذکر دلسوزانه‌ای می‌دهیم که حواس خود را جمع کنید و بیش از این تعامل بین دولت و مجلس را بر هم نزنید و همچنین به ریاست جمهور تذکر می‌دهم که آیا سرپرست قرار دادن فردی از مجلس که رای اعتماد نگرفته است و شخصا در استعفای خود اعلام کرده که به خاطر کسالت و ناراحتی قلبی نمی‌توانم میراث فرهنگی و گردشگری را اداره کنم؛ شایسته است که در راس وزارتخانه‌ای با عظمت و حساس مانند وزارت علوم قرار گیرد، آیا در میان 60 هزار هیات علمی و فرهیخته و دانشمندان دانشگاه‌های کشور کسی نبود که به این سمت گماشته شود و یا تعامل با مجلس به لجبازی تبدیل شده است که امیدوارم این گونه نباشد.
 
وی در ادامه به وزارت نفت درخصوص استخدام 4 هزار نفر در این وزارتخانه تذکر دا و گفت: به وزیر نفت تذکر می‌دهم که وقتی 55 هزار نفر پس از آگهی وزارت نفت در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت کرده و در این میان 4 هزار نفر پذیرفته شدند، پس از مصاحبه و تشکیل پرونده چرا باید پس از 18 ماه همچنان سرگردان باشند.
 
بزرگواری همچنین اظهار داشت: به وزیر نیرو تذکر می‌دهم که پس از کش و قوس‌های فراون که در خصوص حق آبه شهرهای دهدشت و چران از سد کوثر به وجود آمد و ماده 215 آن حل شده است لازم است مقدمات ردیف بودجه قرار گرفتن آن در بودجه سال 94 فراهم شده و پروژه آن اجرایی شود.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: به وزارت نیرو درباره بحران آب در شهرستان های بهمئی و راه اندازی پروژه آبرسانی در سد کوثر به شهر لیکک در سال 91 کلنگ زنی شده و باید تا سال 94 به بهره برداری برسد اما تاکنون فقط 25 درصد آن پیشرفت داشته که باید در این زمینه اقدامات لازم اتخاذ شود همچنین از صدا و سیما نیز تشکر می‌کنم که در کنار روشنگری مردم نسبت به نقشه‌های دشمنان ایران به تنهایی در کنار سلطه رسانه‌ای صهیونیست جهانی ایستادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار