مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 17 طرح مدرسه‌سازی در 6 شهرستان این استان به بهره‌برداری می‌رسد تا این واحدهای آموزشی تحویل مدارس شوند.

یاور وحدتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این طرحها شامل احداث مدرسه سه کلاسه خیری کوهساری صمصامیه اقدم، ‌احداث مدرسه سه کلاسه هیر قللو ثمرین، سه کلاسه خیری کلخوران، 6 کلاسه خیری انزاب در مرکز استان اردبیل است.

وی از احداث مدرسه 6 کلاسه ولیعصر روح‌کندی در بیله‌سوار خبر داد و گفت: طرح مقاوم‌سازی مدرسه سه کلاسه شاهرود، مقاوم‌سازی مدرسه پنج کلاسه شهید اشرفی اصفهانی شاهرود و دو طرح مقاوم‌سازی مدرسه عترت و میرعماد خلخال در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: در گرامیداشت این ایام طرح مقاوم‌سازی مدرسه حجاب کوثر در قالب 12 کلاس و سالن ورزشی، مدرسه سبحانی آبی‌بیگلو در نمین و احداث مدرسه 12 کلاسه شهید خدایی عنبران نمین در گرامیداشت این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وحدتی پور افزود: رویکرد ما بها دادن به مناطق محروم و تحویل طرحهای مدرسه‌سازی در این مناطق و تحویل آن به نظام تعلیم و تعلیم در آستانه سال تحصیلی است که البته تعداد دیگری از طرحها نیز در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: به برکت سفر رئیس جمهور که بر ای نظام آموزشی نیز همراه با خوش یمنی بوده است قطعاً تحول عظیم و دستاوردهای گسترده‌ای را در بخش عمرانی و تحولات زیربنایی شاهد خواهیم بود که در این سفر و حضور وزیر آموزش و پرورش نیز امیدها را زنده کرده تا این مجموعه با معنویت و انگیزه مضاعف بتواند در عرصه تعلیم و تربیت خدمات مناسبی را ارائه کند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در ادامه برنامه‌های دولت خدمتگزار را برای حل مشکل کمبود کلاس‌های درسی یادآور شد و افزود: تسهیل و توسعه مدارس از نیازهای مهم و اساسی است که می‌تواند در گسترش و تجهیز مراکز آموزشی و ارتقای فرهنگ جامع و آسیب‌زدایی اجتماعی موثر و مفید باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مدرسه ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.