هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و نشریات کثیرالانتشار ششم تا دوازدهم شهریور در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان دایر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برگزاری هفتیمن نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کتاب کشور از ششم تا دوازدهم شهریور در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین اشاره کرد و گفت: سال گذشته به دلیل عدم تامین اعتبار این نمایشگاه در استان برگزار نشد ولی امسال به همت استانداری زنجان و همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان زنجان برگزار می شود.

مقدم  افزود :همزمان، سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و نشریات کثیرالانتشار در قالب 85 غرفه در کنار این نمایشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد : نشست های تخصصی و کلاس های آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است و نشریات و خبرگزاری ها می توانند با حضور فعال خود در این نمایشگاه توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

 این مسئول خاطر نشان کرد :250 غرفه برای ناشران کتاب کشور در نظر گرفته شده است و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، کلاس های داستان نویسی مرتبط با حوزه چاپ و نشر، ایستگاه نقاشی کودکان، شب های شعر و اجرای برنامه های فرهنگی و اجرای ویژه برنامه ای به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از دیگر برنامه های این نمایشگاه است./ش/ن


 
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، ناشران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.