شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: احتمال حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه وجود دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، لید العمری" خبرنگار شبکه الجزیره در رام الله درباره احتمال حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: در حال حاضر مقامات اسرائیلی موضع تندی دارند. موشه یعلون وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرد هدف از ادامه عملیات این رژیم در نوار غزه بازگردان حماس به مذاکره بر اساس شروط تل آویو است. 

اظهارات تند مقامات مختلف اسرائیلی نشان می دهد که در برابر مرحله جدیدی از اقدامات تنش آفرین این رژیم در نوار غزه قرار داریم و اقدام اسرائیل در هدف قرار دادن یک برج مسکونی در غزه این پیام را به فلسطینیان می دهد که برای ارتش اسرائیل در نوار غزه هیچ نقطه ممنوعه ای وجود ندارد. در برابر گروه های مقاومت فلسطینی، تل آویو، فرودگاه بن گوریون و مناطق مختلف اسرائیل را هدف حملات موشکی قرار دادند. روشن است که شاهد تشدید اقدامات دو طرف هستیم و تشدید این اقدامات یادآور ساعات قبل حمله سابق زمینی اسرائیل به نوار غزه است.

در حال حاضر این پرسش مطرح است که آیا اسرائیل جرات حمله زمینی گسترده را به نوار غزه دارد یا این که تنها به عملیات نفوذ در این منطقه بسنده خواهد کرد؟ شهرک نشینیان اسرائیلی در اطرف نوار غزه که خانه های خود را ترک کرده اند از کابینه نتانیاهو می خواهند ارتش اسرائیل به این شهرک نشینیان اطمینان و نشان دهد که ارتش قادر به حمایت از شهرک نشینیان است و می تواند به این جنگ ادامه دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار