حمله رژیم صهیونیستی به یک برج مسکونی در غرب غزه/ 18 فلسطینی زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز در خبری فوری گزارش داد در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک برج ده طبقه در غرب باریکه غزه دست‌کم 18 فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه اسکای نیوز گزارش داد سازمان های امداد رسانی و شاهدان گفتند در حمله هوایی اسرائیل به یک مجتمع مسکونی در مرکز شهر غزه که شنبه شب به وقت محلی صورت گرفت، دست کم 18 نفر زخمی شدند که چهار نفر از آنان کودک هستند. این مجتمع مسکونی براثر این حمله کاملا تخریب شد.
شاهدان همچنین گفتند 10 دقیقه قبل از این حمله ساکنان این مجتمع 13 طبقه از وقوع چنین حمله ای مطلع شدند و از آنها خواسته شد این مجتمع را ترک کنند. جنگنده های رژیم صهیونیستی در حمله به این ساختمان دو موشک شلیک کردند. 

 یک سخنگوی ارتش اسرائیل گفت اتاق عملیات نظامی حماس در این ساختمان قرار داشت.
در همین حال ارتش اسرائیل اوایل یکشنبه با ارسال پیام های متنی و همچنین نامه های صوتی و پخش اطلاعیه هاییی به فلسطینی ها هشدار دادند هر خانه ای که در آن فعالیت های ستیزه جویانه و شبه نظامی انجام شود ،‌هدف قرار خواهد گرفت.
اسرائیل اعلام کرد روز شنبه نوار غزه با 55 حمله هوایی هدف قرار گرفت و در مقابل فلسطینی ها نیز با 45 راکت و گلوله خمپاره به شهرهای اسرائیل حمله کردند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار