در افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی مطرح شد

صفارهرندی: بین هنرمندان تبعیض قائل نشوید/ مقدم فرد : حزب‌الله در جبهه رسانه‌ای حضوری پررنگ دارد

کسانی که فاصله‌ای بین هنر ارزشی و غیر ارزشی نمی‌گذارند، بین هنرمندان نیز تبعیض قائل نشوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور محمدحسین صفار هرندی، حمیدرضا مقدمی فر معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه در مجموعه بوستان گفتگو برگزار شد.  

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در این مراسم عنوان کرد: برای بنده مشاهده این حضور و نشاط و همت علامت بسیار خوبی است، مخصوصا که همه این‌ها گواه یک اتفاق بزرگ در محیط رسانه‌ای است که بیش از آن غربت و نقص اش را به صورت جدی احساس می‌کردیم.  
 
وی ادامه داد: در بدو ورود این جنس از تکنولوژی و رسانه به دلیل فرآورده‌هایش از بیرون هشدار دهنده و نگران کننده بود اما خیلی زود نیروهای فعال ما توانستند آن را مهار کنند و به استخدام خود دربیاورند.  
 
صفارهرندی افزود: از‌‌ همان ابتدا چشم انداز روشنی را پیش گرفتیم و معتقدم نباید نگران فضای سایبری باشیم و فرصت‌هایی که در اختیار ماست را مغتنم بشماریم. امروز چهره‌های جدیدی را می‌بینم و این موضوع یعنی زایش در جبهه‌های انقلابی.  
 
وی اظهار داشت: در فاصله کمی رسانه‌های متکی به جبهه انقلاب اسلامی توانستند از فضاهای سایبری و دیجیتالی سبقت بگیرند و به نظر من برگزاری این نمایشگاه تشریفاتی نیست، چرا که مصداق روشن قرارگاهی است برای آینده و تسکین دهنده دلهای مشتاق انقلابی.  
 
صفار هرندی بیان کرد: امیدواریم قدر این کار را بدانیم و افرادی که گفته‌اند فاصله‌ای میان هنر ارزشی و غیرارزشی نمی‌گذاریم تقاضا داریم این هنرمندان را در سلسله هنرمندان دیگر به حساب آورده و تبعیض قائل نشویم.

وی افزود: امروز اتهام ویژه‌خواری به برخی از حزب‌اللهی‌ها زده می‌شود که این انگ است؛ آنها در این عرصه وارد شده و باید به اندازه دیگران تحویل گرفته شوندن چرا که آنها با ایمان و قناعت به این صحنه آمدند. صفار هرندی ادامه داد با تهدید و فشار آنها از دور خارج نمی‌شوند مگر اینکه از عقیدشان دست بردارند که آن زمان هم مساوی کسانی می‌شوند که دست از اعتقاد خود برداشته‌اند.

وی افزود: در محیط اعتقادی و وفاداری به ارزش‌ها ما هیچ احساس غربت و خلاء نخواهیم کرد و همه چیز بر وفق مراد خواهد بود، در این دومین نمایشگاه که برگزار شده است کارهای پیشرفته صورت خواهد گرفت و ما کار آماتور نخواهیم داشت بلکه کار حرفه‌ای است ولی نباید دچار خوشیفتگی شویم چرا که آنچه به دست آورده‌ایم نعمت و محبت خداست که باید از آن سپاسگزار باشیم.
 
***مجوز اکران به فیلمی که ایران را ناامید نشان می‌دهد عقده گشایی از شکست فتنه ۸۸ است 
 
در ادامه مراسم، حمیدرضا مقدم فرد معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: من تصور می‌کنم این نمایشگاه بیش از آثارش بهانه مناسب و بجا برای انسجام بخشی به این جبهه مستحکم و با انگیزه است و ما باید از این فرصت چند روزه استفاده کنیم.  
 
وی ادامه داد: فضای سایبری و دیجیتال امروز به رسانه مادر تبدیل شده و در جمهوری اسلامی ایران ما باید بیشتر به این موضوع توجه کنیم و بر روی آن سرمایه گذاری کنیم.  
 
مقدم فرد تصریح کرد: در فضای سایبری و دیجیتال ما در جنگ تمام عیار قرار گرفته‌ایم و باید در این جنگ آگاهی از پیچیدگی‌های این حوزه داشته باشیم و تکنیک‌های این میدان جنگ را بدانیم.  
 
وی اظهار داشت: یکی از عرصه‌های این میدان جنگ سیاه نمایی بسیار و نشان دادن تصویری تاریک و تلخ از کشور ما است و اخیرا هم شنیده‌ایم که قرار است مجوز اکران به فیلمی داده شود که کشورمان را تلخ و ناامید نشان می‌دهد و این موضوع عقده گشایی از شکست فتنه ۸۸ است، اما ما باید این عرصه را بشناسیم.  
 
مقدم فرد افزود: امروز بحمدالله شاهد رویش و زایش در جبهه سایبری و نیروهای انقلابی هستیم و حزب الله امروز حضور فعالی در این میدان دارد و باید منسجم و هماهنگ در این عرصه حرکت کنیم.  

مقدم‌فر تاکید کرد: متاسفانه آمریکا از درس‌های بزرگی که در نتیجه اشتباهات بزرگ محاسباتی و حماقت سردمدارانش برایش پیش آمده، عبرت لازم را نگرفته است؛ چرا که همین مساله درباره القاعده و طالبان نیز در افغانستان تکرار شد و آمریکا این گروه‌ها را علیه شوروی سابق حمایت و مسلح کرد اما پس از گذشت چندی به معضلی برای خود آمریکا هم تبدیل شدند.

مقدم‌فر با اشاره به ادعاهای خود آمریکایی‌ها در این زمینه، گفت: آنها با ایجاد تغییرات و راه‌اندازی گروه‌هایی مانند داعش به دنبال خاورمیانه جدید برای امنیت رژیم‌صهیونیسی بودند، اما می‌بینیم هر کاری که کردند علیه خودشان شد. برخی از آمریکایی‌ها خود ادعا می‌کنند که آمریکا قدرت شروع دارد، اما قدرت پایان دادن به مسائل را ندارد و امروز در خاورمیانه بدون ایران نمی‌تواند تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به عملکرد رژیم‌صهیونیستی در جنگ اخیر، گفت: اولین اقدام آنها بستن فضای رسانه‌ای داخل بود تا از این طریق مانع انتشار اخبار از داخل کشورشان شوند و در مواجهه با آن شاهد عملکرد افکارعمومی بودیم که امروز به عنوان یک قدرت مورد توجه هستند. 
 
وی خاطرنشان کرد: در این جبهه عظیم انقلابی حضور فعال، پویا کمک می‌کند تا دشمنانمان در این عرصه دق کنند و دوستانمان دلگرم شوند.  
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار