کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مشکل اصلی تیم پرسپولیس فقط به خاطر جوان بودن بازیکنانش و نداشتن تاکتیک خاص در زمین است و ربطی به دایی ندارد.

شاهین بیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس – پدیده اظهار داشت: تیم پرسپولیس با نفراتی که در اختیار دارد و نتایجی که تا به اینجا در چهار هفته قبل به دست آورده نمی‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد و پرسپولیس بازی‌های خود شرایط بسیار سختی را برای رسیدن به برد رقم زده است و فکرنمی‌کنم که این تیم بتواند جزو 5 تیم اول باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: تیم پدیده برای اولین بار به لیگ آمده است و این تیم با توجه به بازی‌هایی که از خود به نمایش گذشته است فقط این برنامه را دارد که جای خود را در لیگ ثابت کند و بماند ولی به نظر می‌رسد که نمی‌خواند جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی استقلال – پیکان نیز افزود: تیم استقلال با توجه به نتایج خوبی که گرفته است ثبات بیشتری پیدا کرده و تیم تا جایی که توانسته است و این مساله باعث می‌شود که شانس استقلال برای برد و قهرمانی بیشتر شود.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان داشت: تیم استقلال با وجود قلعه‌نویی همچنان نشان داده است که می‌تواند از حاشیه‌ها دور باشد و این فقط به مربی توانمند این تیم بستگی دارد که استقلال را از حاشیه دور کرده است.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از  قرارداد کی‌روش تا سال 2018 و مبلغ قرارداد بیان کرد: کی‌روش با توجه به مبلغ قراردادی که برایش در نظر گرفته است تنها نباید به تیم ملی برسد بلکه از وجود کی‌روش در تیمهای پایه و همچنین برای مربیان جوان نیز استفاده شود چرا که این مبلغ قرارداد برای مختص بودن فقط به تیم ملی زیاد می‌باشد.

وی در ادامه افزود: بهترین راهکارهایی که باید انجام دهیم تا به موفقیت در جام ملتهای آسیا برسیم این است که باید تیم ملی بازیکنانش جوان شود و فقط به نتایج فکر نکنیم و تمام هدفمان را برای حضور در جام جهانی 2018بگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
اتفاقا خیلی هم به دایی مربوط میشه! کی بازیکن انتخاب میکنه؟ کی تاکتیک تیم رو مشخص میکنه؟ یه مربی باید روی شرایط روحی بازیکنانش هم نظارت داشته باشه صادقیان چندین بار فصل گذشته حرکات خشنی انجام داد ولی دایی نه تنها تذکر نداد بلکه ازش حمایت هم کرد! این دایی بوده که خواسته تیم ججون بشه! مشکل پرسپولیس نداشتند یه بازیکن باتجربه هست علی کریمی میتونست راه حل این مشکله باشه که نشد محمد نوری هم میتونه کمی مشکل رو حل که که دایی بهش بازی نمیده!
United States of America
Javan Parsi
۱۲:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
باید قبول کنیم اگر رویانیان دایی را انتخاب کرد فقط به خاطر ندانم کاریهاش و جو گیر شدن و اعتبار دایی بوده نه به علم فوتبالی ایشان !؟ چرا اینکه بهترین بازیکنای لیگ را داره .
Iran (Islamic Republic of)
سوته دلان
۱۱:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
تاكتيك تيمي مربوط به مربي ميشه يابازيكن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
تو حق نداری درمورد پرسپولیس حرف بزنی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
لابد تو حق داری حرف بزنی
Iran (Islamic Republic of)
محمدانصاري فرد
۰۸:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
مشكل تيم شخص دايي است چون خودش بازيكنان راانتخاب كرده وخودشم هيچي از مربيگري بلد نيست نه تاكتيك داردونه برنامه اي تيم درزمين هر جوري برايشون پيش امد بازي مي كنند دايي ورحيمي مشكل پرسپوليسند بايد بروند پرسپوليس موش ازمايشگاهي نيست كه دايي وبرادرش تست مربيگري و....انجام دهند دايي حياكن پرسپوليسو رها كن
آخرین اخبار