"ایلیا منفرد" در جشن برنامه "رادیو هفت":

"رادیو هفت" جذابیت جعبه جادویی صدا را با هنر تصویر درآمیخته است

ایلیا منفرد در جشن برنامه "رادیو هفت" گفت: زمانی كه اسم رادیو می آید اول یاد شنونده ها می افتیم اما در این چند سال رادیو هفت با تلفیق صدا و تصویر توانسته است جذابیت جعبه جادویی صدا را با هنر تصویر درآمیزد و برنامه ای خوب و پرمخاطب شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه آموزش سیما؛ در ویژه‌ برنامه «رادیو هفت» به مناسبت 70 سالگی سرود «ای ایران» این قطعه توسط 18 خواننده صورت گرفته است كه با حضور ایلیا منفرد یكی از خوانندگان و همچنین  تنظیم كننده این قطعه دیشب جمعه 31 مردادماه در ورود به پنجمین  سال از  پخش برنامه رادیو هفت  تقدیم بینندگان شد.

مهدی سپهر، اشکان کمانگری، امیر تفرشی، وحید تاج، علیرضا قرائی منش، مهدی یغمایی، امیر کهکشان، هومن جاوید، امیر یل ارجمند، محمد حشمتی، پدرام مرندیز، رضا تاجبخش، محمدرضا عیوضی، بهرام پائیز، روزبه نعمت اللهی، مانی رهنما، ایلیا منفرد و فرمان فتحعلیان (به ترتیب اجرا)، خواننده هایی هستند که در این اثر حضور داشتند.

ایلیا منفرد در جشن برنامه  رادیو هفت گفت: زمانی كه اسم رادیو می آید اول یاد شنونده ها می افتیم اما در این چند سال رادیو هفت با تلفیق صدا و تصویر توانسته است  جذابیت  جعبه جادویی صدا را با  هنر تصویر درآمیزد و برنامه ای  خوب و پرمخاطب شود.

وی درادامه با اشاره به  رونمایی از قطعه "ای ایران" با اجرای  18 خواننده در برنامه رادیو هفت بیان كرد:  "ای ایران" قطعه ای  ماندگار است كه مردم سالیان سال آن را با حس وطن پرستی شنیده اند و در كاری گروهی به مناسبت هفتادمین سال از اجرای این قطعه 18 خواننده آن را بازخوانی كردند و این هدیه ای است كه به بینندگان برنامه رادیو هفت  و همه مردان سرزمین خود كه غیرتمندانه برای حفظ این مرزو بوم تلاش كردند تقدیم می‌كنیم.

علاقمندان می توانند این اثر ارزنده را از طریق پایگاه اطلاع رسانی برنامه رادیو هفت به نشانی radiohaft.com دریافت کنند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.