کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به مربی که به عنوان گرانترین مربی لیگ معرفی می‌شود با دیدی دیگر نگاه می‌کنند و باید قوی عمل کند پس باید دستیاران دایی به وی کمک کنند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت پرسپولیس و علی دایی اظهار داشت: پرسپولیس جوانگرایی کرد و در سطح کلان بود و این مسئله درست نیست بلکه باید درحدی محدود انجام می‌شد درتیمی مانند پرسپولیس نمی‌شود همه بازیکنان را در تمام پست‌ها جوان کرد بلکه باید این موضوع مقطعی انجام می‌شد حتی جوانهایی که انتخاب می‌شوند باید درحد نام تیم پرسپولیس باشند که با تمام وجود برای این تیم بازی کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: بحث عمده استفاده درست از بازیکنان جوان در جایگاه مناسب است باید یک مربی این مساله را بدانند که یک بازیکن در چه زمانی، چه جایگاهی، پستی و مقطعی به بایزی گرفته شود اگر اینگونه نباشد بازیکن کارایی خود را از درست می‌دهد و کادر فنی برای درک درست چنین مساله‌ای باید بسیار ریز نگاه کند پس کادر فنی قوی احتیاج است که از یک جوان استفاده درست شود.

درخشان در مورد پیام صادقیان بیان کرد: رفتار بد یک بازیکن هم به آینده خود و هم به تیم ضربه می‌زند پرسپولیس روی پیام صادقیان حساب باز کرده بود و وقتی این بازیکن به دلیل ناآرامی روحی با داور درگیر می‌شود تمام این تفکرها از بین می‌رود یک مربی موفق باید یک بازیکن را از تمام لحاظ آماده ورود به زمین کند چه تکنیکی و تاکتیکی و چه روحی.

کارشناس فوتبال در مورد علی دایی بیان کرد: از گرانترین مربی لیگ طبیعتا انتظار بیشتری نسبت به دیگر مربیان می‌رود علی دایی در راس هرم پرسپولیس قرار دارد دستیاران وی باید دایی را کمک تا تمام فشار بازیها روی دایی نباشد و بتواند دقیق‌تر کار کند و بهتر تصمیم بگیرد.

درخشان در مورد بازیکنانی که پرسپولیس از دست داده بیان داشت:‌ سرخپوشان بازیکنان خوبی را گرفته است و نباید با از دست دادن 3 بازیکن کلیدی فصل پیش خود (خلعتبری، پولادی،  حسینی) دچار مشکل شود این هنر مربی که از بازیکن بازی بگیرد و استفاده درست از بازیکنی نقش مهم کادر فنی است.

وی در پایان گفت: من با تعویض علی دایی در این مقطع موافق نیستم اما اگر نتایج اینگونه پیش برود کار سخت و سخت‌تر می‌شود باید اضافه کنم که با مربی خارجی هم موافق نیستم زیرا مربی که به پرسپولیس می‌آید که باید از ریشه این تیم مرا بشناسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، لیگ ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۹:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
پژمان جمشیدی را می آوردند بهتر بود.
حداقل همین نتیجه رامی گرفت وآنان رامی خنداند.
آخرین اخبار