مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک گفت: اختتامیه برترین‌های طرح‌های پیشنهادی ارتقای کیفیت زندگی بانوان با اهداف جایزه در برج میلاد برگزار می‌شود.

 زهرا مبینی مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان، طرحی است که در تمام مناطق 22 گانه اجرا می‌شود، از خرداد ماه این طرح شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد که طرح ارتقای کیفیت زندگی بانوان در محلات 26 گانه منطقه یک نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح در سرای محلات اجرا می‌شود و بانوان علاقمند به این طرح می‌توانند در خانه‌ها تسنیم سرای محلات به ارائه نیاز‌ها و شرایطشان بپردازند.

مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک تصریح کرد: همه محلات از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه دارای سرا هستند که یک زیر ساخت مؤثر برای بانوان هستند و  در این سراها برای بالا بردن کیفیت زندگی بانوان از خودشان کمک گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: این طرح در قالب اجرای کارگاه‌هایی در سرای محلات است که مدرسین تلاش می‌کنند بانوان را با توجه به محله‌شان، چگونگی زندگی در محله‌شان و مسائل محله مجاب کنند و بانوان نیز برای بهبود کیفیت زندگی در محله نیاز‌ها و شرایطشان را مطرح می‌کنند.

مبینی افزود: این طرح از طریق اداره کل امور بانوان شهرداری تهران به مناطق ابلاغ شده و نتایج هم به این اداره ارجاع می‌شود و داوری صورت می‌گیرد و بعد از داوری به برترین‌ها جایزه داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ‌نیازها و طرح‌هایی را که بانوان مطرح می‌کنند به عنوان مثال در ارتباط با شکل گیری مرکز تفریحی در محله، کارآفرین‌هایی که در محله حضور دارند است و در پایان این طرح، این ایده‌ها جمع بندی و مستند سازی می‌شود و در اختیار اداره امور بانوان شهرداری تهران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اختتامیه ، برج ، میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار