مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: همه تیم‌ها اول فصل می‌خواهند قهرمان شوند، وسط فصل سهمیه آسیا را می‌خواهند و آخر فصل برای نیفتادن می‌جنگند.

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: تیم ما خوب کار کرده و با اینکه فقط 4امتیاز از 4بازی قبلی خود گرفتیم ولی با تیم‌هایی که بازی کردیم، همه مدعی بودند، استقلال و سپاهان و فولاد که مدعی قهرمانی هستند و تیم ذوب‌آهن هم تیم بسیار خوبی است که در بازی قبل در اصفهان با آن‌ها مساوی کردیم. این هفته هم با ملوان بازی داریم که امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در مورد هدف تیم راه‌آهن در لیگ امسال بیان کرد: همه تیم‌ها اول فصل می‌خواهند قهرمان شوند، وسط فصل سهمیه آسیا را می‌خواهند و آخر فصل برای نیفتادن می‌جنگند. تیم ما هم امسال دنبال رتبه تک رقمی است و اگر بتوانیم به آن دست یابیم،‌ نتیجه خوبی کسب کرده‌ایم.

وی افزود: ما شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و اول فصل مشکلات زیادی را داشتیم ولی مشکلات ما را قوی‌تر کرده و با اینکه هیچ پولی نگرفتیم ولی با تمام وجود برای موفقیت راه‌آهن می‌جنگیم.

منوچهری هر تیم دیگری جای ما بود با وجود این مشکلات همین 4 امتیاز را هم نمی‌گرفت ولی ما وقتی که می‌بینیم حمید استیلی 5بار فیلم بازی خودمان را می‌بیند و 5بار فیلم بازی حریف را آنالیز می‌کند، به ما انگیزه می‌دهد و متوجه می‌شویم که تک تک امتیازات برای سرمربی ما اهمیت دارد.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در پایان در مورد گلزنی خود گفت: وقتی که من گل می‌زنم،‌ همه اعضای تیم حتی افراد روی نیمکت در آن شریک هستند و زحمات آن‌ها است که به بار نشسته و در نهایت تیم موفق می‌شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار