مسئول بسیج دانشگاه امیرکبیر گفت: هدف تنها خدمت رسانی به محرومین بوده و به دلیل اینکه قشر دانشجو مدیران آینده‌ی این نظام خواهند بود، با شرکت در اینگونه اردوها،خود را برای رویارویی با مشکلات آماده کرده و از نزدیک با مشکلات افراد محروم در روستا‌ها آشنا می‌شوند.

"حامد اقبالی" در گقتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،با اشاره به اردوهای جهادی در حال انجام در سراسر کشور گفت: در دانشگاه امیرکبیر در ۵سال متوالی کار‌های شایسته‌ای انجام شده، امسال نیز در خراسان جنوبی دانشجویان جهادی مستقر هستند.  
 
وی تصریح کرد: در سال گذشته دانشجویان به روستای شیروان در خراسان شمالی رفته و از خود کارهای شایسته‌ای را برجا گذاشته‌اند، از جمله می‌توان به اشتغال زایی و ایجاد کارگاه‌های قالی بافی برای زنان خانه دار که در فضای بهداشتی ومطمئن در بیرون از منزل به کار مشغول بودند، اشاره کرد.  
 
مسئول بسیج دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه در سالهای گذشته کارهایی مانند ساخت مساجد، مکان‌های رفاهی وخدماتی، کارهای فرهنگی در سطح روستا‌ها انجام شده است، ادامه داد: امسال نیز به نظر می‌رسد جهادگران دانشجو در صدد ایجاد باشگاه کشاورزان بوده که متشکل از برخی افراد تحصیل کرده خواهان برنامه ریزی برای کشاورزان منطقه هستند.  
 
وی با اشاره به اهداف اردوهای جهادی افزود: هدف تنها خدمت رسانی به محرومین بوده و به دلیل اینکه قشر دانشجو مدیران آینده‌ی این نظام خواهند بود، با شرکت در اینگونه اردوها،خود را برای رویارویی با مشکلات آماده کرده و از نزدیک با مشکلات افراد محروم در روستا‌ها آشنا می‌شوند.  
 
اقبالی در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی امسال از چهارم شهریور آغاز وتایازدهم ادامه خواهد داشت، پروژه‌های انجام شده در طول سال پیگیری خواهد شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، اردو ، جهادی ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار