کلاهبرداري با شگرد "شما برنده سفر حج شده ايد" 300 شاکي دارد!

فرمانده انتظامي خراسان شمالي از دستگيري فردي که طي چندين سال اقدام به کلاهبرداري از 300 نفر به ارزش 5 ميليارد ريال کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار"صفوة ا... امام وردي محمدي" صبح امروز در رابطه با جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع کلاهبرداري هاي تلفني انجام شده از شهروندان از سال 1387تاکنون ، کارآگاهان پليس آگاهي استان خراسان شمالي موضوع را بصورت ويژه در دستورکار خود قرار دادند.
 
وي با اشاره به اينکه هيچ مجرمي از دست پليس در امان نخواهد بود ، افزود: ماموران پليس آگاهي با همکاري اداره اطلاعات با تلاش هاي شبانه روزي و تحقيق و تجسس فراوان در نهايت موفق شدند فردي به هويت(م.ن) اهل يکي از روستاهاي شهرستان بجنورد و ساکن فعلي تهران را شناسايي و دستگير کنند.
 
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در ادامه با اشاره به اينکه متهم از سال 1387 اقدام به کلاهبرداري تلفني در حد وسيع مي نموده ، تصريح کرد: متهم به دفاتر اسناد رسمي و پزشکان تماس گرفته و خود را نماينده سازمان حج و زيارت ، هلال احمر، ايثارگران سپاه، بنياد شهيد و ... معرفي و عنوان مي داشته "شما برنده سفر حج شده ايد" سريعا جهت واريز وجه به جلوي دستگاه خودپرداز و يا بانک هاي مربوطه مراجعه نماييد.
 
سردار"محمدي" همچنين خاطرنشان کرد: اين کلاهبردار پول را به شماره حساب خود، همسرش ، فرزندان ، برادرش و ديگر همدستانش در استان هاي ديگر به عنوان اينکه افراد نامبرده رييس کاروان مي باشند واريز مي کرده است.
 
اين مقام ارشد انتظامي اضافه کرد: متهم در اين مدت از شماره هاي متعدد تلفن همراه و ديگر شماره هايي که اعلام داشته حضور ذهني ندارد با شهروندان تماس گرفته و پس از کلاهبرداري ، اقدام به شکستن سيم کارت ها و گوشي ها مي نموده است.
 
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در ادامه با اشاره به شناسايي شماره حساب هاي متهم ، افزود: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به کلاهبرداري از 300 نفر در سراسر کشور به مبلغ 5 ميليارد ريال اعتراف کرده است.
 
سردار"محمدي" با اشاره به اينکه متهم سابقه دار بوده و با قرار وثيقه آزاد شده ، بيان داشت: وي هم اکنون با قرار بازداشت موقت از شعبه سوم دادياري دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان بجنورد در زندان به سر مي برد.
 
وي با اشاره به اينکه تحقيقات از متهم همچنان ادامه دارد ، خاطرنشان کرد: در صورت وجود شاكي و كلاهبرداري به شگرد فوق مراتب را به پليس آگاهي استان خراسان شمالي با شماره تلفن 05842182833 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار