فرمانده انتظامي خراسان شمالي از دستگيري فردي که طي چندين سال اقدام به کلاهبرداري از 300 نفر به ارزش 5 ميليارد ريال کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار"صفوة ا... امام وردي محمدي" صبح امروز در رابطه با جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع کلاهبرداري هاي تلفني انجام شده از شهروندان از سال 1387تاکنون ، کارآگاهان پليس آگاهي استان خراسان شمالي موضوع را بصورت ويژه در دستورکار خود قرار دادند.
 
وي با اشاره به اينکه هيچ مجرمي از دست پليس در امان نخواهد بود ، افزود: ماموران پليس آگاهي با همکاري اداره اطلاعات با تلاش هاي شبانه روزي و تحقيق و تجسس فراوان در نهايت موفق شدند فردي به هويت(م.ن) اهل يکي از روستاهاي شهرستان بجنورد و ساکن فعلي تهران را شناسايي و دستگير کنند.
 
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در ادامه با اشاره به اينکه متهم از سال 1387 اقدام به کلاهبرداري تلفني در حد وسيع مي نموده ، تصريح کرد: متهم به دفاتر اسناد رسمي و پزشکان تماس گرفته و خود را نماينده سازمان حج و زيارت ، هلال احمر، ايثارگران سپاه، بنياد شهيد و ... معرفي و عنوان مي داشته "شما برنده سفر حج شده ايد" سريعا جهت واريز وجه به جلوي دستگاه خودپرداز و يا بانک هاي مربوطه مراجعه نماييد.
 
سردار"محمدي" همچنين خاطرنشان کرد: اين کلاهبردار پول را به شماره حساب خود، همسرش ، فرزندان ، برادرش و ديگر همدستانش در استان هاي ديگر به عنوان اينکه افراد نامبرده رييس کاروان مي باشند واريز مي کرده است.
 
اين مقام ارشد انتظامي اضافه کرد: متهم در اين مدت از شماره هاي متعدد تلفن همراه و ديگر شماره هايي که اعلام داشته حضور ذهني ندارد با شهروندان تماس گرفته و پس از کلاهبرداري ، اقدام به شکستن سيم کارت ها و گوشي ها مي نموده است.
 
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در ادامه با اشاره به شناسايي شماره حساب هاي متهم ، افزود: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به کلاهبرداري از 300 نفر در سراسر کشور به مبلغ 5 ميليارد ريال اعتراف کرده است.
 
سردار"محمدي" با اشاره به اينکه متهم سابقه دار بوده و با قرار وثيقه آزاد شده ، بيان داشت: وي هم اکنون با قرار بازداشت موقت از شعبه سوم دادياري دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان بجنورد در زندان به سر مي برد.
 
وي با اشاره به اينکه تحقيقات از متهم همچنان ادامه دارد ، خاطرنشان کرد: در صورت وجود شاكي و كلاهبرداري به شگرد فوق مراتب را به پليس آگاهي استان خراسان شمالي با شماره تلفن 05842182833 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار