اتحادیه جهانی علمای مسلمان "یوسف قرضاوی" را بار دیگر برای دوره ای چهارساله انتخاب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان، روزگذشته اتحادیه جهانی علمای مسلمان ، یوسف قرضاوی رئیس فعلی خود را بار دیگر برای مدتی 4 ساله به ریاست این اتحادیه برگزید.

طبق گزارش خبرنگارخبرگزاری آناتولی که در نشست های دورچهارم مجمع عمومی این اتحادیه در شهر استانبول ترکیه حاضر شده بود، یوسف قرضاوی ( که متولد مصر بوده و دارای تبعیت قطری نیز می‌باشد) تنها نامزد ریاست این اتحادیه ، باردیگر به عنوان رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان انتخاب شد.

همچنین در خلال این نشست، معاونان ریاست اتحادیه جهانی علمای مسلمان نیز انتخاب گردید و طی آن "احمدالریسونی" از مراکش و "شیخ احمدالخلیلی " (مفتی کشور سلطنت عمان)  و "شیخ عبدالهادی" از مالزی نیز به عنوان معاونان رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان انتخاب شدند.

گفتنی است، روزچهارشنبه در شهر استانبول ترکیه نشست های دور چهارم مجمع عمومی اتحادیه جهانی علمای مسلمان با حضور علمای کشورهای اسلامی شروع شد و قرار است که این نشست‌ها امروز به پایان برسد.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان سازمانی غیر دولتی است که در سال 2004 توسط برخی علمای کشورهای اسلامی از جمله یوسف قرضاوی تأسیس گردید و از زمان شروع به کاراین سازمان قرضاوی ریاست آن را برعهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار