کنفرانس بین­ المللی استراتژی برند، 8 و 9 بهمن 1393 در مرکز همایش­های بین ­المللی صدا و سیما برگزار می­شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛دبیر علمی کنفرانس ، مشاور و استاد حوزه برندسازی گفت: این کنفرانس با هدف فراهم کردن زمينه‌اي براي مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصین، مشاورین و مدیران حوزه برند و برندسازی، مشارکت و تعامل دانشگاه‌ها، سازمانها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، مراکز و نهادها، مراجع قانو‌ن‌گذاری، انجمنها و تشکلهای حوزه برند و همچنین معرفی تجارب ملی و بین‌المللی در برند و برندسازی برگزار می شود.
 
دکتر محمد آزادی، ، با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه و مورد توجه سازمان‌ها و نهادهای علمی، افزود: هر چند نمی‌توان از فاصله ایران با سایر کشورهای جهان در بهره‌برداری از این دانش چشم پوشید، اما برآنیم تا با برگزاری کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند به طور سالیانه، ضمن ایجاد بستری به منظور گردهمایی اساتید و دانشجویان از سراسر دانشگاه­های ایران و مدیران برندهای صنایع مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی این حوزه را بررسی و تجزیه و تحلیل کنیم.
 
وی مهم­ترین برنامه­ های این کنفرانس را ارائه مقالات تخصصی، سخنرانی­های کلیدی از کشورهای امریکا، انگلستان، کلمبیا، اسپانیا، فرانسه، ترکیه، لبنان و ...، برگزاری کارگاه­های تخصصی، ارائه مورد کاوی­های ملی و بین ­المللی و نشست­های تخصصی اعلام کرد و گفت: از جمله مهم­ترین محورهای این رویداد می توان به تقویت برندسازی ملی جهت حضور قوی‌تر در بازارهای جهانی، اهمیت استراتژی‌های برند و برندسازی در توسعه پایدار، تبیین استراتژی‌های برندسازی اجتماعی و نقش مسئولیت اجتماعی در برندسازی شرکتها، نقش قانون‌گذاری در توسعه برندهای ملی، جایگاه و اهمیت دولت در استراتژیهای برند ملی، نقش بخش خصوصی و اتاقهای بازرگانی در برند ملی، استراتژی‌های هویت‌سازی و وفاداری برند، استراتژی‌های احیای برندها، معماری برند، ارزیابی و ارزش‌گذاری برند و روابط عمومی و تبلیغات در توسعه برند اشاره کرد.
 
دبیر علمی کنفرانس بین ­المللی استراتژی برند با اشاره به اینکه اعضای هیأت علمی بیش از 11 دانشگاه دولتی در کمیته علمی این رویداد حضور دارند، افزود: در 15 حوزه صنعتی کمیته­های تخصصی در کنفرانس تشکیل یافته و فعالیت می‌کنند.
 
لازم به ذکر است اولین کنفرانس بین ­المللی استراتژی برند طی روزهای 8 و 9 بهمن ماه 1393 با مشارکت و همراهی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تبریز، دانشگاه صنایع و معادن، دانشگاه مازندران، موسسه تندیس مدیریت برتر، دانشگاه نور طوبی، موسسه عالی مدیریت دانش، انجمن مدیریت ایران و سایر سازمان­ها و نهادهای مرتبط و به همت گروه بین­المللی راهبران (مسئول تدوین استاندارد ملی برگزاری گردهمایی­های ایران) برگزار می‌شود.
 
علاقمندان به ارائه مقاله و مشارکت در این کنفرانس می­توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی www.brandconf.ir مراجعه و یا با شماره­های 86014259 – 86014264 تماس حاصل فرمایند.
برچسب ها: برند ، بازار ، کنفرانس ، رشد ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار