فرمانده حفاظت سپاه عنوان کرد

تامین امنیت پروازها در سایه مجاهدت‌های خاموش

سردار گرجی زاده گفت:بخش عمده‌ای از تدابیر اتخاذ شده در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه و تامین امنیت پرواز در سایه مجاهدتهای خاموش و نامحسوس صورت می‌گیرد.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز؛ سرتیپ پاسدار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده حفاظت سپاه در حاشیه برگزاری همایش تخصصی ارتقای فرهنگ خدمت رسانی در سایه امنیت پایدار پیرامون مأموریت‌های سپاه در این حوزه اظهار داشت:از زمانی که مشکلات جدی هواپیما ربایی طی سال‌های 61 و 62 ایجاد شد، سپاه با هدف حفظ امنیت صنعت هوایی و ایمن کردن این صنعت از خطرات و چالش‌هایی که توسط تروریست‌های بین‌المللی در آن زمان دنبال می‌شد پای در میدان گذاشت.
 
وی افزود:از زمانی که سپاه با حکم حضرت امام (ره) درفرودگاه‌ها مستقر شد، بیش از 10 مورد عملیات ربایش هواپیما به شکست انجامید و ربایندگان دستگیر شدند.
 
سردار گرجی‌زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که همواره در معرض نگاه جامعه بین الملل قرار دارد گفت:ما دشمنانی داریم که درصددبه مخاطره انداختن امنیت کشور به ويژه امنیت هوایی که موضوعی بین المللی است هستند و از آنجا که هر چالشی در حوزه امنیت پرواز می‌تواند آبروی بین المللی کشور را با خطر مواجه کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جدیت پای در این عرصه گذاشت و به لطف خدا توانست امنیت پایداری را ایجاد کند که تا به امروز نیز تداوم دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از تدابیر اتخاذ شده در راستای مقابله با توطئه‌ها و اقدامات خرابکارانه قابل گفتن نیست اظهار داشت:بسیاری از این اقدامات در سایه مجاهدته‌ای خاموش و به طور نامحسوس صورت می‌گیرد و گیت‌ها تنها بخشی از اقدامات ما در تامین امنیت پرواز است.
 
فرمانده حفاظت سپاه در پایان سخنانش تاکید کرد: اقتدار سپاه در تامین امنیت پرواز منجر به خنثی سازی بسیاری از اقدامات خرابکارانه هواپیما ربایی شده و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار