دو عامل هماهنگی دستگاه‌های امدادی در ارائه خدمات به مصدومان و کاهش شدت تصادفات در محورهای استان سمنان در کاهش تلفات سهیم بوده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از کاهش 35,7 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در سه ماه نخست امسال در استان سمنان خبر داد.
داوود فهندژسعدی افزود: تعداد تلفات حوادث جاده‌ای در مجموع حمل و نقل برون‌شهری و روستایی جاده‌‌های استان سمنان طی سه ماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 35,7 درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به حجم بالای ترافیک در محورهای استان سمنان، دو عامل هماهنگی دستگاه‌های امدادی در ارائه خدمات به مصدومان و کاهش شدت تصادفات در محورهای استان را در این امر بسیار مهم ارزیابی کرد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان تصریح کرد: استان سمنان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود، نزدیکی به تهران، دارا بودن شبکه ارتباطی پیشرفته با استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، گلستان و دارا بودن سهم عمده بزرگراه ثامن‌الحجج (ع) از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است.
فهندژسعدی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استان سمنان را بالا بودن آمار تصادفات واژگونی در محورهای مواصلاتی خاطرنشان کرد و افرود: باید به منظور کاهش تلفات و تصادفات در محورهای استان، تمهیداتی از قبیل ساماندهی مبلمان جاده‌ای، حضور مستمر نیروهای نظارتی و کنترلی و امدادی در سطح جاده‌های استان، آموزش و افزایش آگاهی رانندگان در خصوص رعایت قوانین و مقررات خصوصاً تبعات رانندگی حین خستگی و خواب‌آلودگی اندیشید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.