قاضی زاده هاشمی گفت: در حوزه سلامت بدون پیشگیری هیچ دولتی موفق به انجام وظایف خود نخواهد بود، در واقع پیشگیری موثر تنها با خود مراقبتی و آموزش به مردم امکان پذیر است تا به حفظ سلامتی آنها کمک کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،  حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز یک شهریور در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: در حوزه سلامت بدون پیشگیری هیچ دولتی موفق به انجام وظایف خود نخواهد بود، در واقع پیشگیری موثر تنها با خود مراقبتی و آموزش به مردم امکان پذیر است تا به حفظ سلامتی آنها کمک کند، بنابراین در حوزه فرهنگ هر اقدامی می تواند یک پیوست سلامت داشته باشد که امیدواریم تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند به سلامت مردم فکر کنند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت رسانه ها با اعلام یک خبر می‌توانند با یک باور به مردم یا کمک کنند یا آسیب بزنند.

هاشمی افزود: توانمندی این جامعه در موضوع استفاده از روغن پالم در لبنیات از مواردی است که به موضوع پیشگیری توجه ویژه کرده است چرا که طبق آمار 35 درصد علت مرگ در کشور به دلیل بیماری‌های قلبی و عروقی است که مصرف روغن‌ها در بروز این نوع مرگ دخالت بسزایی دارد.

هاشمی خاطر نشان کرد: وظیفه دولت مردان چیزی جز خدمت به مردم نیست، حاشیه همیشه وجود دارد و ما باید به متن که مردم هستند توجه کنیم و از آنها غافل نشویم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
درود
درود
درود
درود
درود
.
.
.
.
.
Germany
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
من كه خيلي ايشون رو دوست دارم خيلي به فكر مردمند
آخرین اخبار