در معاملات امروز؛

عرضه عمده سهام مداران در بازار امروز

امروز مورخ اول شهریور ماه، تعداد 254 میلیون سهم معادل 39 درصد از سهام شرکت داده پردازی ایران متعلق به شرکت ملی انفورماتیک به صورت یکجا ونقد و یا نقد واقساط (60 درصد نقد و مابقی اقساط طبق شرایط اعلامی) به قیمت پایه هر سهم دو هزار و 100 ریال در نماد مداران4 عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، امروز مورخ اول شهریور ماه، تعداد 254 میلیون سهم معادل 39 درصد از سهام شرکت داده پردازی ایران متعلق به شرکت ملی انفورماتیک به صورت یکجا ونقد و یا نقد واقساط (60 درصد نقد و مابقی اقساط طبق شرایط اعلامی) به قیمت پایه هر سهم دو هزار و 100 ریال در نماد مداران4 عرضه خواهد شد.

کارگزاران خریدار درصورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که سه درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قیمت پایه را نقدا یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قیدوشرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه کنند.

یادآور می شود، شرکت داده پردازی ایران، هم اکنون در بازار دوم بورس اوراق بهادار بر روی تابلو قرار دارد و در لحظه تنظیم گزارش، هر سهم این شرکت  2120 ریال معامله شد. حجم مبنا برای این شرکت، 520 هزار سهم است و شرکت ملی انفورماتیک با مالکیت 39 درصدی، سهام دار عمده این شرکت به شمار می رود. این شرکت 48 درصد سهام شناور دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سهام ، ارزش ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار