فرماندار مریوان با اشاره به برنامه‌های دولت برای برطرف کردن مشکلات شهرستان مریوان به‌ویژه در حوزه‌ی راه‌ها گفت:۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی مسیر «مریوان کانی دینار» اختصاص یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران «محمد فلاحی»، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها، برای برطرف کردن مشکلات شهرستان مریوان امسال، اظهار کرد: روکش آسفالت جاده‌ی «سقز - مریوان» هم‌اکنون در حال اجراست و هم‌زمان با آن تعریض جاده‌ی مرز رسمی باشماق نیز به طول پنج کیلومتر در دست اقدام است.

وی افزود: جاده‌های مواصلاتی «مریوان - سقز - سنندج» در حال اجراشدن و به بهره‌برداری رسیدن هستند که امید است روکش آسفالت جاد‌ه‌ی مواصلاتی سقز تا پایان فصل کاری 93 به پایان رسیده و جاده‌ی «مریوان - سنندج» نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن که حداقل چهار سال کاری به طول می‌انجامید نیز به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مریوان تصریح کرد: نبود گاردریل و روشنایی یکی از مشکلات بزرگ جاده‌ی مواصلاتی مریوان به شهر کانی دینار بعنوان یکی از مسیرهای پرتردد شهرستان بود که همواره سبب دید کم و خطرآفرین شدن برای رانندگان می‌شد که با جذب اعتبار هم‌اکنون در پی تأمین روشنایی و ایجاد گاردریل برای این مسیر هستیم.

فرماندار شهرستان مریوان اعتبار ایجاد گاردریل و تأمین روشنایی جاده‌ی مواصلاتی مریوان به کانی دینار را بیش از 20 میلیارد ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت یازدهم در طول یک سال اخیر کاری، نهضت آسفالت راه‌های روستایی را آغاز کرده که در قالب این طرح بسیاری از جاده‌های مواصلاتی روستاهای شهرستان مریوان نیز آسفالت شدند.

فلاحی در پایان یادآور شد: ساماندهی فاضلاب روستاهای اطراف دریاچه‌ی زریبار که یکی از منابع حیاتی برای توسعه‌ی گردشگری غرب کشور نیز به شمار می‌آید یکی دیگر از فعالیت‌های کاری در دوره‌ی دولت یازدهم است که با به نتیجه رسیدن کامل آن گامی بزرگ در مسیر نجات زریبار برداشته می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: سنندج ، مریوان ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.