سازمان هواشناسی کشور؛

رگبار موقت باران، رعد و برق و وزش باد در دامنه هاي زاگرس/ تهران، صاف و 31 درجه

طی سه روز آینده رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در بعد از ظهر تا اوایل شب در دامنه هاي زاگرس مرکزي و جنوبی در استان هاي کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاري،ارتفاعات خوزستان، لرستان، اصفهان، فارس،هرمزگان، جنوب کرمان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه یکم شهریور ماه 93"اعلام شد که طی سه روز آینده رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در بعد از ظهر تا اوایل شب در دامنه هاي زاگرس مرکزي و جنوبی در استان هاي کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاري،ارتفاعات خوزستان، لرستان، اصفهان، فارس،هرمزگان، جنوب کرمان پیش بینی می شود این وضعیت در برخی مناطق شمال غرب کشور و ارتفاعات مرکزي البرز نیز رخ خواهد داد.



 براساس این گزارش، طی ساعات آینده وزش باد شدید همراه با گردوخاك سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا دراستان هاي خوزستان و ایلام خواهد شد.روزهاي شنبه و یک شنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و شهر تهران، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 34 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر31 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار