نرم افزار تلفن همراه و چندرسانه ای شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر با عنوان "واجب فراموش شده" در بخش نشر دیجیتال دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی رونمایی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در بخش نشر دیجیتال دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از نرم افزار تلفن همراه و نرم افزار چند رسانه ای "واجب فراموش شده " با موضوع شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید والامقام علی خلیلی رونمایی می شود.

همچنین در همین بخش از 3 اثر و محصول فاخر در حوزه های دفاع مقدس ، آسیب شناسی و ماهواره ، عتبات عالیات در حوزه نرم افزارهای تلفن همراه و نرم افزارهای چند رسانه ای نیز رونمایی، معرفی و ارائه خواهند شد.

گفتنی است دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از فردا یکم شهریور ماه آغاز و در پنج بخش اصلی بین الملل ، رسانه های برخط ، نشر دیجیتال ، بازی و انیمیشن ، فن آوری اطلاعات و همچنین در پنج بخش جانبی: دیجیتال در آینه هنر ، کارگاه ها و نشست ها ، فرصت های و تهدید ها ، واقعیت افزوده و کودک و نوجوان در محل نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می شود. علاقه مندان می توانند از تاریخ 1 الی 7 شهریور ماه از ساعت ده صبح الی ساعت 21 به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار