فوکس:ایران مهد فرهنگ ودارای مردمی مهمان نواز و خونگرم است

استفان فوکس نایب رییس کنسول موی تای جهان WMCو دبیر کل فدراسیون جهانی موی تای که از شورای المپیک آسیا به رسمیت شناخته می شود انتصاب محمود رشیدی راتبریک گفت و از مزدم ايران به نيکي ياد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ استفان فوکس نایب رییس کنسول موی تای جهان WMCو دبیر کل فدراسیون جهانی موی تای که از سوی اسپرت آکورد و شورای المپیک آسیا به رسمیت شناخته می شود انتصاب محمود رشیدی راتبریک گفت و افزود: کشور زیبای ایران مهد فرهنگ و دارای مردمی مهمان نواز است.

فوکس با اشاه به تعامل با ایران  در را گسترش موی تای تصریح کرد:قطعا این همکاری ادامه دار خواهد بود تا بتوانیم موی تای را به عنوان یکی از ورزش‌های رزمی و هنر رزمی توسعه بخشیم امیددارم مسابقات و مراسمات بسیار زیبایی در کشور شما برگزار گردد.


متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای رشیدی

سرپرست محترم فدراسیون ورزش‌های رزمی

از طرف کنسول موی تای جهان WMC که مستقیماٌ تحت مدیریت دولت سلطنتی تایلند فعالیت دارد  و همچنین از طرف فدراسیون جهانی موی تای آماتور IFMA  و سازمان مدیریت موی تای جهانی که توسط اسپورت آکورد نیز به رسمیت شناخته می شود و همچنین از سوی شورای المپیک آسیا  IWGA انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی تبریک می گویم.

WMC تا کنون رسماٌ با نظارت و نظر مساعد پادشاه تایلند با فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران تعامل داشته و قطعاٌ این همکاری ادامه دار خواهد بود تا بتوان موی تای را به عنوان یکی از ورزش‌های رزمی و هنر رزمی توسعه بخشیم امیدوارم مسابقات و مراسمات بسیاری در کشور زیبای شما برگزار گردد.

من نیز مفتخر  بوده ام که در مراسمات بسیاری در کشور زیبای ایران که به نظر من مهد فرهنگ و دارای مردمی خون گرم و مهمان نوازی است شرکت کنم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: fox ، peopel ، iran ، sport ، فوکس ، مردم ، ایران ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار