مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: دولت تدبیر و امید فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر کارهای خود قرارداده و تعامل خوبی با سایر قوای نظام برقرار کرده است.

 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد حسین نژاد فلاح  در آستانه هفته دولت افزود: این اداره کل برنامه هایی جهت تجلیل از هیات های ورزشی را در دستور کار خود دارد و امروز به صورت نمادین مراسم تجلیل از خادمان وایثار گران را داشتیم.
 
وی اظهار امیدواری کرد که درعرصه دیپلماسی بتوانیم با تدبیر مناسب، پیچ تاریخی را به خوبی سپری کنیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به برنامه های هفته دولت اشاره کرد و گفت: برنامه هایی از جمله مسابقات و جشنواره هایی برای هفته دولت در نظر گرفته شده است.
 
معاون توسعه ومنابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز مهم ترین مسئله گریبان گیر این اداره کل را کمبود اعتبارات مالی عنوان کرد و به کمبود اعتبارات در دو بخش جاری و اعتبارات مربوط به فصل پنجم هیاتهای ورزشی اشاره کرد.
 
احمد نامنی با بیان اینکه در سال 92نیز 34 میلیون تومان به فصل پنجم اعتبارات اداره کل اختصاص یافت و افزود: متاسفانه این مبلغ نیز تا کنون پرداخت نشده و امیدواریم مبلغی تا پایان سال به این بخش اختصاص یابد.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه طی مدت 3الی 4سال اخیربسیاری از پست های ساختاری این ادراه کل تعدیل یافته است، گفت: در بحث ساماندهی نیروی انسانی 450 پست در ساختار اداره کل وجود داشت که در حال حاضر به 230پست اداری در حوزه ها و شهرستانها رسیده است .
 
نامنی خاطر نشان کرد: با مساعدت لایحه خدمات کشوری امیدواریم هر چه سریعتر این کمبود کارشناس در شهرستانهای استان مرتفع شود.
 
در این نشست حسین گروسی نماینده مردم شهریار ،ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی، آقامیر رییس تربیت بدنی شهرداری تهران، حمید سوریان قهرمان کشتی المپیک ، جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، مدیران هیاتها و مدیران حوزه ها و شهرستانهای اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، کل ، ورزش ، تعامل ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار