تمرینات نمایش‌نامه‌خوانی "تداعی اطمینان" به کارگردانی ساناز زمانی و نویسندگی سروناز زمانی برای حضور در جشنواره تئاتر شهر آغاز شد.

ساناز زمانی کارگردان این نمایش نامه خوانی در گفتگو باخبرنگار  تئاتر باشگاه خبرنگاران: در این نمایش نامه خوانی بازیگرانی چون پردیس منوچهری، حامد ادوایی، شهریار فرد،‌عماد حسینی، فهیمه درویش، رامین دل‌خانی، و کسری بنایی حضور دارند.  
 
وی با اشاره به اینکه حضور اعضای گروه سوشیانت به عنوان عوامل این پروژه نمایشی اظهار داشت: موضوع نمایش‌نامه خوانی "تداعی اطمینان" حول محور اشک و اطمینان به اطرافیان و جامعه است.  
 
وی بیان کرد: پیروز کرمی مشاور کارگردان و مجری طرح، سروناز زمانی نویسنده، مارال عظیمی دستیار کارگردان، ‌پیروز کرمی و رضا ملکی ساخت فیلم و کلیپ، آرزو بختیاری عکاس و سینا افشار طراح پوستر و بروشور این پروژه را بر عهده دارند.  
وی افزود: بعد از شرکت در جشنواره تئاتر شهر بلافاصله اقدام  به اجرای عمومی در یکی از سالن‌های نمایش خواهیم کرد.  
 
زمانی عنوان کرد: گروه سوشیانت بعد از این کار در جشنواره تئاتر فجر و 2 اجرای نمایش نامه خوانی و اجرای صحنه‌ای "روایت‌های ساده از زندگی روزمره" و یک نمایش صحنه‌ای دیگر خواهد کرد به علاوه اینکه به صورت همزمان نیز به همراه پیروز کرمی مشغول آماده کردن بازیگران با استعداد و توانمند در قالب کارگاه بازیگری در جهت حضور و عضویت در گروه سوشیانت هستیم.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، شهر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار