از ابتدای سال جاری بیش از 98 دوره آموزش ایمنی کار از سوی گروه تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار شمال شرق کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی کار در منطقه شمال شرق کشور گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 98 دوره آموزشی ایمنی در عملیات ساختمانی، ایمنی برق، ایمنی عمومی ویژه تعیین صلاحیت شرکت‌های پیمانکاری، علمی و کاربردی ایمنی و بهداشت در محل صنعت، کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در غالب 19 هزار نفر ساعت از سوی گروه تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار شمال شرق کشور برگزار شده است.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: نیمی از دوره‌های آموزشی برگزار شده مختص شرکت‌های پیمانکاری و با محوریت مباحث ایمنی در ساختمان بوده است هم چنین با تعاملی که با انجمن صنفی سازندگان مسکن در استان خراسان رضوی صورت گرفته تاکنون 4 دوره آموزشی جهت اعضای انجمن صنفی سازندگان مسکن در استان خراسان رضوی صورت گرفته تاکنون 4 دوره آموزشی جهت اعضای انجمن مذکور برگزار شده است.
 
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این راستا هم چنین تعداد 12 هزار و پانصد برگ جزوه، نشریه و پوسترهای ایمنی در اختیار فراگیران آموزشی و متقاضیان قرار گرفته است هم چنین پیرو ثبت نام به عمل آمده 4 دوره دیگر نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برگزار ، اموزش ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار